Po trzyletniej przerwie firma Sun Chemical ponownie zaprezentowała swoją kompleksową ofertę do cyfrowego druku wielkoformatowego na targach Fespa 2022. Pod hasłem „Solutions in Motion”, na pełnym wielobarwnych akcentów stoisku promowała przede wszystkim atramenty do druku wielko- i superwielkoformatowego z serii Streamline, farby dedykowane materiałom tekstylnym i zastosowaniom przemysłowym oraz rozwiązania marki SunJet. Jak podkreśla Krzysztof Ostrowski – reprezentujący na Fespie polski oddział Sun Chemical - zainteresowanie ofertą firmy skierowaną do ww. segmentów, jak też na rynek aplikacji przemysłowych, było bardzo duże. Jednym z tematów przewodnich obecności Sun Chemical na targach był opracowany przez firmę projekt „5R”, uwzględniający zgodność jej działań z zasadami polityki zrównoważonego rozwoju.
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...