logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Saatchi & Saatchi  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ośmiornica MullenLowe od dziś wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie w tym także MullenLowe Warsaw.
Netto Polska z Clue PR
Od maja 2023 roku agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów duńskiego koncernu Salling Group, Netto Polska. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
Dan Cake startuje z kampanią produktów grillowych
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres 3 lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. W ramach obsługi agencja odpowiada za aspekty technologiczne oraz contentowe stron www Audi oraz salonów dealerskich, kreatywne przygotowanie materiałów ATL, BTL, komunikację kampanii sprzedażowych i after sales, a także obsługę...
Firma Epson, światowy lider w dziedzinie technologii projekcyjnych, autor technologii 3LCD, z dumą ogłasza pojawienie się oficjalnych wyników raportu Futuresource za 1 kwartał kalendarzowy 2023. To pozwala nam podsumować cały rok fiskalny 2022, który EPSON zakończył 31 marca. W tym okresie producent powiększył udziały rynkowe, potwierdzając swoją dominującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764