Ośmiornica MullenLowe od dziś wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie w tym także MullenLowe Warsaw.
Od maja 2023 roku agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów duńskiego koncernu Salling Group, Netto Polska. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres 3 lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. W ramach obsługi agencja odpowiada za aspekty technologiczne oraz contentowe stron www Audi oraz salonów dealerskich, kreatywne przygotowanie materiałów ATL, BTL, komunikację kampanii sprzedażowych i after sales, a także obsługę...
Firma Epson, światowy lider w dziedzinie technologii projekcyjnych, autor technologii 3LCD, z dumą ogłasza pojawienie się oficjalnych wyników raportu Futuresource za 1 kwartał kalendarzowy 2023. To pozwala nam podsumować cały rok fiskalny 2022, który EPSON zakończył 31 marca. W tym okresie producent powiększył udziały rynkowe, potwierdzając swoją dominującą...