logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ploter dla fotografa - wg eksperta Canon  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Minęły już czasy romantycznego, ale żmudnego wywoływania zdjęć w ciemni. Dziś fotografie po prostu się drukuje. Ale czy każda drukarka nadaje się do takiego wydruku? W obchodzony 19 sierpnia Światowy Dzień Fotografii o nowoczesnych ploterach do druku zdjęć opowiada ekspert Canon Polska.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Phygital czyli czołowy trend handlu A.D. 2023?
Phygital, a więc łączenie dwóch „handlowych światów” - wirtualnego i rzeczywistego – będzie jednym z najważniejszych trendów definiujących oblicze branży retail w najbliższej przyszłości. A to m.in. dlatego, że tradycyjna sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych nadal ma się świetnie – według analizy Worldwide...
Czy sztuczna inteligencja pozbawi dziennikarzy i copywriterów pracy?
Narzędzia sztucznej inteligencji stają się coraz bardziej popularne przy pisaniu treści. Platformy zasilane tą techniką dają twórcom narzędzia do kreowania tekstu, czyniąc planowanie contentu prostszym niż kiedykolwiek. Jednym z największych wyzwań w tworzeniu treści jest po prostu nieustanna kreatywność. Zazwyczaj to autor ustala „background” i...
Targetowanie kontekstowe to korzyść zarówno dla konsumenta jak i marki
- Jeśli jednak korzystają tylko z danych behawioralnych lub demograficznych, nie widzą pełnego obrazu. Dlatego rozwiązaniem może być skorzystanie z targetowania kontekstowego. Jest to narzędzie, które funkcjonuje na rynku reklamy online od wielu lat i  jest znane i wykorzystywane przez niemalże każdego marketera. Ale czy oznacza to, że nie można robić tego lepiej i...
Internauci się niecierpliwią, a firmom uciekają spore pieniądze
Internauci nie chcą zbyt długo czekać na załadowanie się stron internetowych, gdy na jedno kliknięcie mają do dyspozycji inne strony WWW - sklepy, blogi czy serwisy informacyjne. Ogromne sumy tracą na tym każdego roku firmy obecne w internecie, które w większości nie są świadome skali problemu. A ta - jak pokazują badania - jest ogromna.
Niepewność sytuacja firmy i jej otoczenia biznesowego stanowi największe wyzwanie dla managerów działów marketingu. Wpływa to na różne elementy zarządzania, w tym na rekrutację – powoduje odwlekanie poszukiwania nowych marketerów, nawet jeśli są oni w firmie niezbędni. A to tylko niektóre problemy, na które zwrócili uwagę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764