logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

​​​​​​​Dekory inspirowane naturą, naturalne i ekologiczne – nowy wymiar aranżacji wnętrz  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Firma Integart posiada kilka Centrów Prezentacyjno-Szkoleniowych, zwanych Demo Lab, będących ekspozycją technologii cyfrowych do druku oraz konfekcji. Jednak otwarty 11 sierpnia br. pierwszy Showroom, nie przypomina żadnego z nich. I jak sama nazwa wskazuje będzie miejscem zdecydowanie innym - bardziej wysublimowanym, opartym o wzornictwo i design, kreowanym przez nowe produkty z grupy Easydecor. Obiekt zlokalizowany w Krępicach, tuż obok siedziby Integart dedykowany jest dla architektów, projektantów oraz Klientów czy Inwestorów chcących poznać innowacyjne produkty dekoracyjne i architektoniczne.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mullenlowe Warsaw wzmocniła strategię i digital
Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.
Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764