Heidelberg wprowadza na rynek nową generację maszyny Speedmaster SX 102 i podkreśla swoją przewagę technologiczną w klasie formatowej 70 x 100.
Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) intensywnie inwestuje w przeniesienie swojej podstawowej działalności na wyższy poziom. „Doskonały z każdej perspektywy” to hasło wprowadzające na rynek nowej generacji maszyny Speedmaster SX 102, która została zmodyfikowana zgodnie z oczekiwaniami klientów. Maszyna dedykowana jest głównie drukarniom akcydensowym, które potrzebują wysokiej wydajności i doskonałej jakości. Typowe obszary zastosowania maszyny to broszury i akcydensy, ale również ulotki do opakowań farmaceutycznych. A więc pozwalają na zadrukowywanie bardzo cienkich materiałów, które muszą być produkowane w jednym przejściu przez maszynę.
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...