Introzap Sp. z o.o. – wyłączny przedstawiciel firmy Kolbus GmbH & Co. KG w Polsce – po debiucie w roli partnera poprzedniej edycji konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie” dołączyła w tym roku do grona jej współorganizatorów. Spotkanie zostało zorganizowane przez wydawnictwo Polski Drukarz w dniach 8-9 września br. w hotelu Klimczok w Szczyrku, a wzięło w nim udział ponad 170 osób. Anna Moryson-Stolarczyk – prezes zarządu Introzap i Adam Kokoszka – przedstawiciel handlowy w tej firmie, znaleźli się wśród prelegentów konferencji. Zaprezentowali oni ofertę firm Introzap i Kolbus, skierowaną do segmentu opakowań (ze szczególnym uwzględnieniem tych wykonanych na bazie tektury falistej), w tym wprowadzoną niedawno na rynek sztancę rotacyjną z drukiem fleksograficznym – RD115S. Z ofertą przedsiębiorstwa można było się zapoznać również odwiedzając jego stoisko w ramach mini wystawy towarzyszącej konferencji.
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...