Współzawodnictwo rodzi zazwyczaj wiele emocji. Dotyczy to zarówno sportów indywidualnych, jak i drużynowych, dyscyplin wymagających sprawnej kondycji fizycznej, jak i jasnego umysłu. Łącząc rywalizację z polemiką, otrzyma się unikatowy pojedynek, który poza niezapomnianymi przeżyciami niesie za sobą również bogactwo wiedzy i doświadczenia. Podczas piątej edycji #LinkedInLocalVirtual będzie miała miejsce „walka” influencerów, a zamiast pięści narzędziami staną się… argumenty. Konferencja #LLV, która jest spotkaniem praktyków największej biznesowej sieci świata, odbędzie się w dniach 12-14 października. Główne tematy, wokół których będą się poruszać prelegenci to m.in. skuteczna sprzedaż w kanałach online, automatyzacja marketingu oraz projektowanie programów employer brandingowych. Spotkanie online jest w pełni bezpłatne, a rejestracja na nie nadal możliwa.
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...