Temat dostaw energii i jej oszczędzania stał się w mijającym roku głównym trendem debaty publicznej i wyszukiwań internetowych. W jaki sposób włączyć oszczędzanie energii w swoją codzienność? Na to pytanie odpowiadają w kampanii Mistrzowie Energii jej ambasadorzy, wybitni polscy sportowcy: Natalia Partyka, Adam Małysz oraz Tomasz Majewski. Ogólnopolska akcja ma wzbudzić społeczną dyskusję na temat klimatu, ekologii i środowiska. Za przygotowanie kampanii odpowiada Fundacja Czyste Powietrze we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK oraz Meta, czyli spółka zrzeszająca w swoim portfolio czołowe media społecznościowe i komunikatory, jak Facebook, Instagram, Messenger czy WhatsApp.
Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają...
Tablety to nie tylko narzędzia rozrywki, ale również pracy, w tym także tej twórczej. Aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby kreatywnych użytkowników, firma Huawei CBG Polska podjęła współpracę z warszawską Akademią Sztuk Pięknych. Studenci z tej uczelni przeprowadzą praktyczne testy urządzeń producenta, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji...
Dom, zaprojektowany zgodnie ze współczesnymi trendami architektonicznymi, wykonany z energooszczędnych materiałów, spełniający ekologiczne normy to pewność naszego bezpieczeństwa, ciszy i spokoju. Czy aby na pewno? Okazuje się, że po cichu, niezauważenie, w sferę komfortu naszego życia wkrada się hałas. Czy jest sposób, aby ograniczyć to zjawisko? Tak....
Najnowszy globalny raport Havas 2024 Meaningful Brands opisuje, w jaki sposób ludzie radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakie strategie przystosowania stosują i jak wpływa na to sposoby budowania przez marki meaningfulness.