Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji – skandal obyczajowy i rozłam w Ordo Iuris, natomiast w sferze marek osobistych na pierwszym miejscu znalazł się Tomasz Lis – w związku z medialnymi zarzutami dot. sposobu traktowania podwładnych w Newsweek Polska. Takie są wyniki badania Kryzysometr 22/23, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród panelu eksperckiego managerów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji.
Popularny YouTube’owy kanał Silver TV od początku października będzie nadawać w zmienionej formule, stając się pierwszą i jedyną telewizją internetową dla osób 50+. Na antenie pojawią się nie tylko wielkie nazwiska, lecz także członkowie szerokiej społeczności Silver TV. Twórcy projektu podkreślają, że będzie to jedyne miejsce tworzone nie tylko...
Katarzyna Kasia przekazała prowadzenie wtorkowej audycji „Nowy Świt” Mateuszowi Andruszkiewiczowi i Klaudiuszowi Slezakowi. Czwartkowy poranny duet w składzie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pozostaje na antenie Radia Nowy Świat.
Nowa kampania promocyjna radia Eska ROCK prowadzona jest pod hasłem „I stał się nowy rock” i związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.
Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.