logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga z nową odsłoną kampanii „Smakuje w całej Polsce”
7 października JBB Bałdyga startuje z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją znani kucharze - bracia Budnik.
Kampania z okazji 465 lat Poczty Polskiej
Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.
Agencja Change Serviceplan z pierwszą kampanią dla Ariston Polska
Pod koniec września br. wystartowała kampania "Ciepło, cieplej, Ariston". Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję Change Serviceplan (Group One) dla Ariston Polska po wygranym przetargu na obsługę marki. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 roku.
Tylko nowym klientem Lepont
Z końcem sierpnia Lepont rozpoczął współpracę z Tylko - marką meblową, która swoim zindywidualizowanym podejściem rzuciła wyzwanie całej branży. Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.
Kampania promująca segregację odpadów w galeriach NEPI Rockcastle
O segregacji odpadów mówi się od lat, ale wciąż jest to duży problem. Wątpliwości nie tylko budzi to, co i gdzie powinno być wyrzucone, lecz także to, co dzieje się ze śmieciami po ich odbiorze. Brakuje odpowiednich oznaczeń, wciąż pojawia się wiele błędów w komunikacji dotyczącej właściwej segregacji. Dlatego też 5 października, NEPI Rockcastle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764