Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG i Funduszy Norweskich, w ramach Programu Aktywni Obywatele — Fundusz Regionalny. Wysokość grantu wynosi 102.133,37 €.
7 października JBB Bałdyga startuje z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją znani kucharze - bracia Budnik.
Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.
Pod koniec września br. wystartowała kampania "Ciepło, cieplej, Ariston". Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję Change Serviceplan (Group One) dla Ariston Polska po wygranym przetargu na obsługę marki. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 roku.
Z końcem sierpnia Lepont rozpoczął współpracę z Tylko - marką meblową, która swoim zindywidualizowanym podejściem rzuciła wyzwanie całej branży. Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.
O segregacji odpadów mówi się od lat, ale wciąż jest to duży problem. Wątpliwości nie tylko budzi to, co i gdzie powinno być wyrzucone, lecz także to, co dzieje się ze śmieciami po ich odbiorze. Brakuje odpowiednich oznaczeń, wciąż pojawia się wiele błędów w komunikacji dotyczącej właściwej segregacji. Dlatego też 5 października, NEPI Rockcastle...