logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w RASP  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Łukasz Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 roku. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół Advertising Product & Platforms, rozstaje się z firmą.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w lokalnych redakcjach „Wyborczej”
Od 1 marca br. Michał Olszewski, dotychczasowy szef krakowskiej redakcji “Gazety Wyborczej”, będzie kierował działem zagranicznym tytułu. Kierownictwo nad redakcją w Krakowie obejmie Magdalena Mach, a zespołami w Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie pokieruje Jan Latała. 
K Mag świętuje 15 lat istnienia i zapowiada zmiany w redakcji
Jedno z najpopularniejszych w branży medium popkulturowe - K MAG - obchodzi 15 lat istnienia na polskim rynku. 15 lutego zespół redakcyjny świętował okrągłą rocznicę wspólnie z gwiazdami okładek i partnerami biznesowymi. To właśnie w tych wyjątkowych okolicznościach założyciel magazynu Mikołaj Komar ogłosił zmianę w redakcji. Od teraz stanowisko zastępczyni...
Autentyczni: druga odsłona kampanii Siła w spektrum promującej program
Dwa pierwsze odcinki programu „Autentyczni” wyemitowane w ubiegłym roku nie tylko spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów, ale przede wszystkim przyczyniły się do zwiększenia świadomości oraz zapoczątkowały społeczną dyskusję na temat autyzmu. Gościem 3 odcinka będzie Mata, czyli Michał Matczak, 23-letni ceniony raper, który podczas nagrania...
Warner Bros. Discovery rozszerza europejską ofertę
Spółka Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiła dzisiaj pozyskanie praw do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon The Grand Tour oraz Clarkson’s Farm. Nowa umowa pozwala...
Doubleverify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta
DoubleVerify ogłosiła rozszerzenie swoich działań z zakresu Brand Safety i Suitability na platformie Meta o pomiary na Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels. Dzięki temu poszerzeniu współpracy globalni reklamodawcy będą mogli niezależnie weryfikować jakość kampanii i chronić wartość swojej marki w tych angażujących, tworzonych przez użytkowników...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764