logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na targach Packaging Innovations Epson zaprezentuje portfolio drukarek do etykiet  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

20 i 21 września 2023 r. w Expo Kraków odbędą się targi Packaging Innovations – jedno z najważniejszych spotkań producentów i klientów z branży opakowań, retail i reklamy. W tej piętnastej edycji imprezy, jak zawsze uczestniczy firma Epson. Na stoisku firmy nr P87 zaprezentowana zostanie w całości rodzina drukarek atramentowych do etykiet  ColorWorks. Zobaczymy tam modele ColorWorks C3500, C4000, C6000, C6500, C7500.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe: Inwestycje w reklamę wideo rosną
W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe prezentuje nowe podjeście do rynku digital i telewizji. Od pierwszego kwartału 2024 r. Publicis Groupe wprowadza wspólną definicję i monitoring inwestycji reklamowych w wideo online i telewizję. Tak postrzegany rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln.
 Fotograficzny reflektor projekcyjny z obiektywem 85mm Fomei
Reflektor projekcyjny do lamp LED z bagnetem Bowens. Możesz użyć masek Gobo i wyświetlać różne efekty czy kształty na ścianie, tle lub obiektach. W zestawie znajduje się reflektor, obiektyw i 12 różnych masek Gobo.
Stanowski, rocketjobs.pl i Kiribati Club wysyłają Agenta
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, rekrutuje do kolejnej „Pracy Marzeń”. Wraz z portalem pracy rocketjobs.pl i biurem podróży Kiribati Club wyśle jedną osobę na niezwykłą wyprawę dookoła świata, by raz na zawsze rozwiązać odwieczną zagadkę - czy Ziemia jest płaska czy okrągła? Misja ta zostanie powierzona wybranemu...
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej
W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów,...
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764