Sesja zdjęciowa z okazji 40-lecia SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce fot. Robby Cyron
1 zdjęcie, 2 miesiące przygotowań, 40 osób na 40 lat SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Wśród zaproszonych gwiazdy ekranu, artyści, sportowcy i osoby na co dzień pomagające dzieciom – wszyscy razem stanęli przed jednym obiektywem, aby głośno krzyknąć: „Czas to miłość!”. Ta wyjątkowa sesja z rozmachem pokazuje, że czasu nie można cofnąć, jednak można go komuś podarować.
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych...