logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Optymizm kupujących napędza e-commerce  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Jak wynika z najnowszego raportu “Customer Journey 2024. Poszukiwanie i zakup produktów online” przygotowanego przez  Allegro i agencję badawczą Minds & Roses, w ciągu ostatniego roku widać stabilizację nastrojów konsumenckich w kraju. Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej (38% vs 47%). Poprawę nastrojów widać też w danych GUS, z których wynika, że poziom pozytywnego, konsumenckiego nastawienia w br. wzrósł aż o 23 p.p., osiągając wynik notowany jesienią 2021 roku. Kupujący coraz chętniej korzystają z zakupów online, a przejście od tradycyjnego modelu do e-commerce przynosi ze sobą nowe nawyki i preferencje zakupowe, które mają szansę zrewolucjonizować rynek handlu detalicznego w Polsce.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A. na WGIS 2025: mamy szanse dorównać krajom wysoko rozwiniętym
„Jesteśmy optymistyczni, jeżeli chodzi o przyszłość Polski. Myślimy, że wiele trendów, które zostały już zarysowane, będzie kontynuowanych. Polska nie wpadła w tzw. pułapkę średniego rozwoju. Będziemy się przesuwali w tej drabinie w kierunku krajów wysoko rozwiniętych” - prognozuje Ernest Pytlarczyk, główny ekonomista, dyrektor...
Co trzeci przedsiębiorca spodziewa się poprawy kondycji firmy
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie koniunktury w drugim kwartale 2025. Mimo tych deklaracji i wyzwań, jakie obecnie przed firmami stawia rynek - niepewnej sytuacji gospodarczej, rosnących kosztów czy trudnej geopolityki - najnowsze badanie „Skaner MŚP” wskazuje na rosnący optymizm wśród polskich przedsiębiorców,...
Deregulacja: ESG w UE nadal na postawione na głowie
Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych...
Deloitte: Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować prawie 3 proc. PKB
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej...
Galerie handlowe powinny umiejętnie połączyć online i offline
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na spadek ruchu w galeriach i centrach handlowych. Jednak klasyczne placówki wciąż mają duży potencjał. Trzeba tylko umiejętnie łączyć online i offline. Takie rozwiązania jak drive-to-store pozwalają poprawić efektywność, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pozyskania klienta. E-sklepy nie są w stanie zastąpić ww....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764