Polski producent środków czystości, Lakma Strefa, znany od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach, ale również w szerokim kompleksowym portfolio i udoskonalonej jakości.
Podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji Zarządu organizacji. Prezesem został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy Zarząd objął przewodnictwo na dwuletnią kadencję.
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.