logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mural w Warszawie elementem kampanii „Pamiętaj. 23 sierpnia”  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Mural stanowi element międzynarodowej kampanii społeczno-edukacyjnej „Pamiętaj. 23 sierpnia”, realizowanej przez Europejską Sieć Pamięć i Solidarność (ESPS) w ramach obchodów Europejskiego Dnia Pamięci Ofiar Reżimów Totalitarnych. Dzień ten został ustanowiony przez Parlament Europejski 23 sierpnia 2008 roku, w rocznicę zawarcia paktu Ribbentrop-Mołotow. To porozumienie między dwoma totalitaryzmami – nazizmem i komunizmem – dało początek tragedii milionów ludzi. Malowidło na ścianie budynku przy ul. Lipowej 5, nieopodal biblioteki uniwersyteckiej, zachęca do refleksji nad znaczeniem minionych wydarzeń i ocalenia żywych świadectw przeszłości.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764