logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: I ​​love Marketing & Technology: nowa edycja w październiku  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Barum i Hand Made edukują młodych kierowców
Marka Barum rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
Akademia Zarządzania Barwą: Color management (nie tylko) dla wtajemniczonych
Wierne odwzorowanie kolorów na konkretnym podłożu to niełatwa sztuka i z pewnością przysparza wielu drukarzom, studiom graficznym i firmom zlecającym druk kłopotów w codziennej pracy. Dlatego wydawca magazynu „Świat DRUKU” – Polski Drukarz sp. z o.o. spieszy z pomocą i zaprasza Państwa w dn. 26–27 listopada br. do Hotelu 500 w Strykowie na 18. edycję konferencji z...
Dej się zaskoczyć - regionalna odsłona kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski. Jej komunikacja prowadzona jest w języku śląskim. Tłumaczenia materiałów, w tym spotu...
XTB: Największa umowa sponsorska w historii KSW
Współpraca KSW i XTB ma charakter symboliczny. To dwie polskie marki, które dzięki swojej ambicji i odwadze w działaniu osiągają międzynarodowe sukcesy. Od 2025 roku kooperacja fintechu z największą federacją MMA w Europie jeszcze bardziej się zacieśni. Podpisano właśnie największy kontrakt sponsorski w historii KSW. Na start nowej umowy, podczas gali XTB KSW 100,...
We wrześniu 2024 roku do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. SMEO, jako pionier na polskim rynku, wprowadziło w 2017 roku w pełni cyfrowy faktoring online dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferując elastyczne finansowanie w prosty i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764