Firma LG była partnerem technologicznym Future Frombork Festival. Wydarzenie było okazją do dyskusji o roli sztucznej inteligencji w codziennym życiu oraz do zaprezentowania innowacyjnych rozwiązań LG, takich jak inteligentne telewizory i monitor OLED, projektor oraz sprzęt audio.
Marka Barum rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
Wierne odwzorowanie kolorów na konkretnym podłożu to niełatwa sztuka i z pewnością przysparza wielu drukarzom, studiom graficznym i firmom zlecającym druk kłopotów w codziennej pracy. Dlatego wydawca magazynu „Świat DRUKU” – Polski Drukarz sp. z o.o. spieszy z pomocą i zaprasza Państwa w dn. 26–27 listopada br. do Hotelu 500 w Strykowie na 18. edycję konferencji z...
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski. Jej komunikacja prowadzona jest w języku śląskim. Tłumaczenia materiałów, w tym spotu...
Współpraca KSW i XTB ma charakter symboliczny. To dwie polskie marki, które dzięki swojej ambicji i odwadze w działaniu osiągają międzynarodowe sukcesy. Od 2025 roku kooperacja fintechu z największą federacją MMA w Europie jeszcze bardziej się zacieśni. Podpisano właśnie największy kontrakt sponsorski w historii KSW. Na start nowej umowy, podczas gali XTB KSW 100,...
We wrześniu 2024 roku do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. SMEO, jako pionier na polskim rynku, wprowadziło w 2017 roku w pełni cyfrowy faktoring online dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferując elastyczne finansowanie w prosty i...