logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puls Biznesu uruchamia podcasty i rozwija zespół  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Anna Więckowska

„Puls Biznesu” stawia na rozwój. W październiku jego czytelnicy będą mogli korzystać z nowej oferty podcastów. Równolegle rozwija się zespół Bonnier Business Polska. Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyło czterech dziennikarzy, a dział marketingu ma nową szefową oraz menadżerkę ds. marketingu rozwoju cyfrowego.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy w mediach – wrzesień 2024
W internecie, telewizji i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade” – wynika z danych gemiusAdReal za wrzesień 2024.
O tym się mówi: wrzesień zdominowany przez artykuły Gazety Wyborczej
We wrześniu najczęściej cytowano artykuły dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i to one osiągnęły najwyższe zasięgi. Zestawienie O tym się mówi otwiera cykl publikacji Bartosza T. Wielińskiego i Arkadiusza Gruszczyńskiego opisujący ustalenia kontrolerów NIK na temat afery wizowej i nieprawidłowości, do których...
Zmiany w zarządzie spółki Radio Plus Polska
Artur Nowicki zastąpił odwołanego ks. Pawła Gronowskiego na stanowisku prezesa zarządu Radio Plus Polska Sp. z o.o. Decyzję o zmianie podjęli wspólnicy spółki: Archidiecezja Gdańska, Archidiecezja Gnieźnieńska, Diecezja Zielonogórsko-Gorzowska, Zgromadzenie Ducha Świętego pod Opieką Niepokalanego Serca Maryi.
Spółka z grupy kapitałowej Gremi Media przejmuje „Wieści Rolnicze”
Podmiot zależny od Gremi Media S.A., wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przejmuje od Południowej Oficyny Wydawniczej magazyn „Wieści Rolnicze” wraz z portalem wiescirolnicze.pl. To ogólnopolski bezpłatny miesięcznik wydawany w nakładzie 40 tys. egzemplarzy, a w internecie odwiedzany przez 350 tys. czytelników miesięcznie.
UKE przedłużył TVP rezerwację częstotliwości na MUX-3
Rezerwacją objęto częstotliwości z zakresu 470-694 MHz, na których Telewizja Polska nadaje osiem kanałów: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura oraz TVP ABC. Decyzję wydano na dziewięć lat, tj. do końca 2033 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764