Kampania „One of them, one of us” została zrealizowana w surrealistycznych miejscach, które podkreślają unikalne otoczenie buntowników – jednostek odważnych, gotowych wyróżniać się z tłumu, podobnie jak CUPRA Tavascan. Ścieżka dźwiękowa, stworzona przez Willow Smith, łączy klasyczny utwór zespołu Tears for Fears „Everybody Wants to Rule the World”, podkreślając buntowniczy charakter kampanii i pragnienie przełamywania schematów. Kulminacją spotu jest imponująca scena, w której CUPRA Tavascan zawisa pionowo z dźwigu, stanowiąc ikoniczny symbol ambicji marki, by zerwać z tradycją i odkrywać nowe horyzonty.
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...