Choroby mózgu wciąż budzą lęk i niezrozumienie, a osoby zmagające się z nimi często są stygmatyzowane i odrzucane. Czy jesteśmy gotowi spojrzeć na nie inaczej? Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego powstał poruszający film w ramach kampanii „Wyprostuj Spojrzenie”, w którym bohaterowie otwarcie dzielą się swoimi historiami, obalając mity i zachęcając do zmiany perspektywy. To nie tylko opowieść o walce z chorobą, ale przede wszystkim o potrzebie zrozumienia i wsparcia ze strony społeczeństwa.
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...