logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerski PRzetarg w kampanii ZFPR  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczyna kampanię „Partnerski PRzetarg”, której celem jest nie tylko promocja najlepszych praktyk przetargowych w branży PR, ale przede wszystkim edukacja rynku w zakresie prowadzenia efektywnych przetargów PR, korzystnych dla wszystkich zaangażowanych stron. Inicjatywa ta jest odpowiedzią na wyniki badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich ZFPR, które ujawniło obszary wymagające usprawnienia w procesach przetargowych.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tubądzin meets… heArt. Unikatowe płytki dla WOŚP
Grupa Tubądzin po raz kolejny angażuje się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i… po raz kolejny do pomocy angażuje artystów. Zaproszeni twórcy stworzyli unikatowe płytki ceramiczne, które będą stanowić przedmioty licytacji na rzecz WOŚP.
Epoka (nie)dostępności: wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie
Wystawa „Epoka (nie)dostępności” to wspólna inicjatywa Fundacji Avalon oraz Muzeum Narodowego w Krakowie, w ramach której zaprezentowane zostaną obiekty związane z brakiem dostępności, symbolizujące błędy i ograniczenia doświadczane w codziennym życiu przez osoby z niepełnosprawnościami. Wydarzenie potrwa od 31 stycznia do 30 marca 2025.
Panasonic WPS2 - bezprzewodowy system prezentacyjny
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych. System umożliwia bezproblemową współpracę,...
Mediabrands Health: specjalistyczny zespół w IPG Mediabrands
Grupa IPG Mediabrands rozszerzyła swoją ofertę dla klientów z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, i utworzyła w swoich strukturach zespół Mediabrands Health, specjalizujący się m.in. w komunikacji kierowanej do profesjonalistów z branży ochrony zdrowia (HCP): lekarzy, farmaceutów i innych przedstawicieli zawodów medycznych.
Sharp LM - monitory interaktywne od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na tegorocznych targach ISE, serię monitorów interaktywnych Sharp LM, o najlepszych w swojej klasie parametrach technologii dotyku i stosunku ceny do jakości. Ta nowa linia średniej wielkości monitorów interaktywnych oferuje szeroki wachlarz profesjonalnych funkcji do zastosowań dla małych przestrzeni konferencyjnych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764