Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie procesów w sklepach i łańcuchu logistycznym, a także działania edukacyjne w szkołach.
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...