logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty komunikacyjne. To pierwsze wyróżnienie dla hotelu i grupy Accor w konkursie.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764