logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy Mutoh Valuejet w Polsce

  PR 06.11.2006, przeczytano 1890 razy
ilustracjastrzałka

Polska premiera ValueJet’a drukującego nową techniką – falą, miała miejsce podczas Wielkoformatowego Seminarium firmy Atrium. Długo nie trzeba było czekać - podczas premiery na to urządzenie zdecydowała się firma Multi Color.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-mutoh-valuejet-w-polsce,4706,artykul.html

Pracownia Plastyczno-Fotograficzna Multi Color działa od 1989 roku. Wcześniej od 1983 roku właścicielka pani Stanisława Neubauer zajmowała się fotografią reportażową – stąd przymiotnik „fotograficzna” w nazwie firmy. Już w 1994 roku zostali klientami firmy Atrium Centrum Ploterowe z Opola, kupując pierwszy ploter tnący Summacut z zestawem komputerowym na kartuskim rynku usług reklamowych. W 2002 roku firma wzbogaciła się o ploter drukujący RJ-6100. A trzy lata później w przemysłową drukarkę solwentową Mutoh Toucan oraz ploter tnący Mutoh Ultima. Uzupełnieniem tej inwestycji był zakup laminatora Sirocco francuskiej firmy Kala, którego przedstawicielem na rynek polski jest także firma Atrium Centrum Ploterowe.

Firma Multi Color obsługuje głównie rynek lokalny z wieloma przedsiębiorstwami współpracując już wiele lat. Właściciele doskonale rozumieją dwie najważniejsze zasady w branży reklamowej: pierwszą jest dewiza, że w reklamie „albo się wykonuje od ręki albo wcale”. Druga mówi o tym, że „w większym stopniu niż maszyny, ważni są ludzie którzy potrafią je odpowiednio wykorzystać”. Kierując się tymi zasadami w październiku 2006 roku właściciele pracowni Stanisława i Marek Neubauer zdecydowali się poszerzyć swój park maszynowy o najnowszy produkt firmy Mutoh – ploter solwentowy ValueJet wykorzystujący innowacyjne rozwiązania druku falą.

www.atrium.com.pl
Źródło: Atrium


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764