logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leszek Kuzaj reklamuje Castrol Edge  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Reklama outdoor

2 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa olejów Castrol Edge, przeznaczonych dla wymagających kierowców. Kampania będzie przebiegała pod hasłem „Castrol Edge. Nie ma lepszego oleju”. Castrolowi swojego wizerunku użyczy czterokrotny rajdowy mistrz Polski, Leszek Kuzaj. Na plakatach i w prasie ujrzymy także jego Subaru Impreza STi SPRT.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764