logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs International Young Design Entrepreneur of the Year 2007

   14.05.2007, przeczytano 3947 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna finalistka Paula Dib w towarzystwie Toma Dixona, dyrektora kreatywnego firmy Artek fot. Frank Noon

Konkurs International Young Design Entrepreneur jest skierowany do młodych, ambitnych i twórczych przedsiębiorców w sektorze designerskim, chętnych do rozwijania własnych umiejętności oraz potencjału zawodowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-international-young-design-entrepreneur-of-the-year-2007,5575,artykul.html

Nagroda główna
7500 GBP, która zostanie przeznaczona na projekt (realizowany przy współpracy z British Council) i dostosowany do indywidualnych potrzeb zwycięzcy;
prezentacja własnej działalności podczas targów 100 % Design 2008 (British Council będzie współpracować ze zwycięzcą jako kurator stanowiska).

Kryteria podstawowe:
profesjonalna działalność zawodowa w sektorze designerskim: architektura, architektura wnętrz lub środowiska; grafika: komunikacja, publikacje, branding, multimedia; wzornictwo przemysłowe: meble, produkty przemysłowe i rzemiosło artystyczne; media cyfrowe i interaktywne; promocja designu: wystawy, wydarzenia, festiwale i sprzedaż detaliczna.

Kryteria dodatkowe:

  • wiek od 25 do 35 roku życia
  • obywatelstwo polskie
  • osiągnięcia w promocji designu w Polsce w kontekście komercyjnym i/lub publicznym
  • przedsiębiorczość
  • cechy przywódcze
  • biegła znajomość języka angielskiego

    W przypadku wygrania polskiego etapu konkursu, uczestnik będzie zobowiązany wziąć udział w międzynarodowym finale konkursu we wrześniu 2007 w Wielkiej Brytanii oraz w zorganizowanych w tym czasie spotkaniach i konferencjach.

    Szczegółowy regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej British Council www.britishcouncil.org/poland-competitions.htm

    Terminarz konkursu:

  • W Polsce:
    30 czerwca - ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń (wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy indywidualne)
    13 lipca - wybór polskiego finalisty

  • W Wielkiej Brytanii:
    wrzesień - finaliści z krajów uczestniczących w konkursie wezmą udział w międzynarodowym finale konkursu, konferencjach i spotkaniach z przedstawicielami designu brytyjskiego, targach 100 % Design, London Design Festival.

    Źródło: British Council

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.
    Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
    Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
    The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
    Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
    Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
    2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
    W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764