logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Jeleniej Góry

   23.07.2007, przeczytano 3850 razy

Urząd Miasta Jelenia Góra ogłosił konkurs na opracowanie logo Miasta Jelenia Góra, z uwzględnieniem aspektu 900-lecia miasta (1108-2008) oraz hasła promocyjnego, w postaci znaku graficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-jeleniej-gory,5878,artykul.html

Wybrane logo stanowić będzie podstawowy element marki miasta. Przeznaczone będzie do celów promocyjnych - identyfikacyjnych, reklamowych, popularyzatorskich, korespondencyjnych, itp. Znak ten będzie wykorzystywany głównie w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu i Miasta oraz w elementach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu i Miasta. Organizatorzy oczekują projektów o nowoczesnej, dynamicznej formule graficznej, nie zapominającej o górskim położeniu Jeleniej Góry, potencjale kulturalnym i historii.

Konkurs jest adresowany do Agencji Reklamowych i PR, grafików, artystów plastyków, projektantów, studentów uczelni artystycznych.
Prace mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.

Termin składania prac upływa 15 sierpnia 2007 r. Pula nagród w konkursie wynosi 10 000 złotych. Nagrodzone zostaną trzy najlepsze projekty. Planowana data ogłoszenia wyników konkursu to 31 sierpnia 2007 r.

Więcej informacji, regulamin:
www.jeleniagora.pl/www/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=1

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764