logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czy trzeba będzie rejestrować własne strony internetowe w sądach?  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
fot. Michal Zacharzewski

Według Rzeczpospolitej z 29 sierpnia, z postanowienia Sądu Najwyższego wydanego 26 lipca wynika, iż jeżeli jakakolwiek strona internetowa jest aktualizowana częściej niż raz w roku, powinna być ona zarejestrowana w sądzie. W tej chwili jedynie duże serwisy informacyjne rejestrują swoje strony internetowe, a wielu internautów nie wie, jakie mogłyby być konsekwencje prowadzenia własnej strony internetowej.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Czy przykładowo MediaMarkt czy inne hipermarkety mają zarejestrowane swoje gazetki reklamowe? Przecież wydają je regularnie co najmniej raz w miesiącu.

,

Nasuwa mi się pytanie, co ze stronami w języku polskim które są umieszczone na serwerach zagranicznych i które mają domenę np: *.com ? Gazeta papierowa wydawana po polsku np. Londynie nie jest rejestrowana w polskim sądzie.

avatar użytkownika
,

W tym całym popapranym świecie polskiej polityki (delikatnie omijam tu słowo: **********) nie mają już co wymyślać... Przecież aktualizacją jest już choćby dodanie zdjęcia do galerii, nowego linka, nowego myślnika w tekście... poupadali na głowy!!! Chcąc niechcąc, i jakby nie patrzeć, to blogi- znane chyba wszystkim, również są stronami WWW- osobistymi pamiętnikami- aktualizowane niemal codziennie, a nawet kilka razy dziennie. I co? Czy 10 letni Kamilek lub 15 letnia Ola mają zarejestrować swoje strony o Power Rangers i Barbie? Czy może bezczelnie mają łamać prawo? No cóż... dylemat, dylemat i jeszcze raz dylemat...

avatar użytkownika
,

Ludzi którzy podejmują się tego typu regulacji prawnych nie mają bladego pojęcia o temacie którego się podejmują. Tematu informatyzacji i internetu dotykają się "p-osły" którzy nie dotykają komputera bo to dla nich czarna magia. Przykład? Jakiś czas temu mądry Uyazdowsky postanowił zdelegalizować nagrywarki CD/DVD. Nie wiem czy ktoś go obił czy co się stało ale mu na szczęście przeszło.  

avatar użytkownika
,

Tak to już jest w tym naszym chorym kraju. Najpierw coś powstaje, rozpowszechnia się, a później układa się do tego prawo i to w taki sposób aby obywatel dostał po głowie i po kieszeni a darmozjady z biurokratycznej maszyny zarobiły. Nie przychodzi mi nic innego na myśl jak tylko - ŚREDNIOWIECZE! W Polsce prawo nie jest dla obywatela tylko obywatel dla prawa. Ma być osłem pracującym na bandę z Wielskiej.

,

To jest chore!!! Po co rejestrować niewielką stronę internetową. Rozumien. Portal internetowy. Owszem jest to pewna działalność, ale strony internetowe, no. o zwierzaczkach czy o czymś innym. To jest chore!!!!

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764