logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wars się zmienia… rebranding na 60. urodziny

  PR 29.12.2007, przeczytano 2286 razy

Spółkę Wars czekają zmiany. Nowe wnętrza wagonów, nowe menu, nowe stroje pracowników, zmiana zastawy stołowej, czy w końcu nowy logotyp to tylko niektóre elementy wieloetapowego rebrandingu 60.cio letniej już firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wars-sie-zmienia-rebranding-na-60.-urodziny,6591,artykul.html

Wars to jedna z najstarszych polskich marek. Wars to firma z długoletnią tradycją na rynku usług gastronomicznych świadczonych podróżnym w pociągach oraz w wagonach specjalnych. Obserwując zmiany na rynku podróży Zarząd Spółki dostrzegł potrzebę unowocześnienia marki i dostosowana jej do rosnących wymagań klientów. 30 listopada br. Wars wygrał przetarg na prowadzenie obsługi wagonów restauracyjnych PKP IC. Oferta Spółki wybrana została m. in. dzięki zaproponowanym zmianom i deklaracji podniesienia jakości oferowanych usług.

„Celem rebrandingu jest odświeżenie i poprawienie odbioru marki wśród podróżnych oraz podniesienie jakości oferowanych usług i poziomu obsługi. Moim marzeniem jest by w przyszłości 1% podróżujących wybierało kolej jakoś środek transportu ze względu na usługi jakie proponuje Wars” – powiedział Prezes spółki Zbigniew Terek.

Projekt zmian jest obecnie w fazie przygotowawczej i będzie wprowadzany etapami. W pierwszej fazie rozpoczęto szkolenie personelu. Szkolenia trwają od listopada i mają na celu podniesienie jakości obsługi w firmie. Podczas zajęć analizowane są m.in. obecne standardy usług firmy i dostosowywane do wymogów nowoczesnej gastronomii. Jednym z elementów szkoleń są sesje treningowe w miejscu pracy (coaching), podczas których pracownik wykonuje swoje obowiązki w pracy, a trener obserwuje jego zachowania. Trener przekazuje pracownikowi swoje uwagi i wspólnie ustalają plan poprawy. Zajęcia kończą się specjalnym egzaminem i uzyskaniem dyplomu. Szkolenia prowadzone są przez firmę MOJA Consulting. Oprócz szkoleń poświęconych wdrażaniu standardów przewidziane są również szkolenia dodatkowe z umiejętności ogólnych (kursy językowe), stanowiskowych (np. kurs baristy, kucharski), wiedzy zarządczej dla franczyzobiorców (np. controlling) oraz aspektów behawioralnych (odporność na stres, asertywność, praca zespołowa, itp.).

Kolejnym etapem rebrandingu będzie zmiana wystroju wagonów i wprowadzenie nowego menu. Nowe potrawy zostały opracowane przez specjalistów ds. żywienia ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, co z pewnością spotka się z dużym uznaniem klientów. W dalszych etapach zmienione zostaną m. in. zastawa stołowa, stroje pracowników etc.

Źródło: Wars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764