logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Druk inkjet atramentami UV – technologia, maszyny, zalety i wady  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Agfa Anapurna XL

W ostatnich tygodniach obserwujemy zwiększone zainteresowanie technologią UV ze strony firm planujących zakup plotera. Pomysł kupna maszyny UV właśnie teraz wydaje się jak najbardziej uzasadniony. W czasach kryzysu inwestycje w stosowane dotychczas technologie mogą nie wystarczyć. Warto wówczas postawić na rozwiązania nowatorskie, na szukanie nowych rynków i proponowanie klientom nowych produktów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

uv-led.pl

Oglądałem na RemaDays 2009
www.remadays.com/news,techdays

i szkoda że Ty specjalista nie odrobiłeś pracy domowej.
Ich maszyna była: dobra, tania miała 5 lat gwarancji na uv i drukowała na płaskim: szkle, włóknie szklanym i banerze - sam widziałem! Szkoda tylko, że tak ludziska oblegali i nie dopytałem na jak grubych materiałach drukuje?? Był ktoś co to wie?

avatar użytkownika
,

Panie quba, oglądałem wszystkie urządzenia jakie są na rynku i drukują w technologii UV-led (i to atramentami kationowymi jak i rodnikowymi). Widziałem też kilka maszyn po nieco nieudanych próbach użycia takich atramentów - nieco smutniejszy widok. Postaram się za czas jakiś napisać tekst poświęcony tylko takim maszynom. A to, że się ludzie przyglądają to bardzo dobrze. Niech się NAPRAWDĘ DOBRZE przyjżą przed zakupem.

avatar użytkownika
,

A to przepraszam, praca odrobiona, ale bez tak dobrego opisu jak ten z UV. Jakie maszyny UV-LED są aktualnie na rynku najbliższe Panu? Jakie to maszyny smutniejsze? Jakie widzi Pan różnice w technologii tuszy? Co sprawia, że są lepsze - gorsze? Zapraszam do podzielenia się na forum i czekamy na obiecany tekst.  

Najnowsze w tym dziale

Wysyłka firmowych kartek świątecznych przynosi korzyści, ale co z RODO?
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to idealny czas, aby zainwestować w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych. Sprawdzonym sposobem jest wysyłka kartek z życzeniami nie tylko do byłych czy obecnych klientów firmy, ale także tych potencjalnych. Tutaj warto postawić na analogową formę promocji i wybrać fizyczny produkt, jakim jest spersonalizowany list. Taka...
Produktowa sesja zdjęciowa – co musisz wiedzieć przed wynajmem studia?
Nowy smak batonika, świąteczna kolekcja win, a może sezonowe menu cateringowe? Możliwości na apetyczne sesje fotograficzne jest nieskończenie wiele, a profesjonalnie przygotowane zdjęcia to dobry pomysł na ciekawy content, który przyciągnie do Ciebie nowych klientów. Wszystko to jest możliwe dzięki studiom fotograficznym, oferującym wynajmującym coraz więcej...
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)
We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy...
W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych. Jak wybrać tych najlepszych w tym przecież ciągle rozwijającym się sektorze? Agencja Digital Hunters, specjalizująca się w pozyskiwaniu managerów z branży digital marketingu i e-commerce,...
Opakowanie pomaga zdobyć klienta w e-sklepie
Grudzień to bez wątpienia najważniejszy miesiąc w kalendarzu e-commerce. Wpływ na to mają nie tylko sezonowe wyprzedaże czy Święta Bożego Narodzenia, ale także liczne okazje, które na stałe zagościły w świadomości konsumentów i przez wielu traktowane są jako doskonały moment na zakup gwiazdkowych upominków. Warto wykorzystać tę okazję, aby maksymalnie zintensyfikować...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764