logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Druk inkjet atramentami UV – technologia, maszyny, zalety i wady  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Agfa Anapurna XL

W ostatnich tygodniach obserwujemy zwiększone zainteresowanie technologią UV ze strony firm planujących zakup plotera. Pomysł kupna maszyny UV właśnie teraz wydaje się jak najbardziej uzasadniony. W czasach kryzysu inwestycje w stosowane dotychczas technologie mogą nie wystarczyć. Warto wówczas postawić na rozwiązania nowatorskie, na szukanie nowych rynków i proponowanie klientom nowych produktów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

uv-led.pl

Oglądałem na RemaDays 2009
www.remadays.com/news,techdays

i szkoda że Ty specjalista nie odrobiłeś pracy domowej.
Ich maszyna była: dobra, tania miała 5 lat gwarancji na uv i drukowała na płaskim: szkle, włóknie szklanym i banerze - sam widziałem! Szkoda tylko, że tak ludziska oblegali i nie dopytałem na jak grubych materiałach drukuje?? Był ktoś co to wie?

avatar użytkownika
,

Panie quba, oglądałem wszystkie urządzenia jakie są na rynku i drukują w technologii UV-led (i to atramentami kationowymi jak i rodnikowymi). Widziałem też kilka maszyn po nieco nieudanych próbach użycia takich atramentów - nieco smutniejszy widok. Postaram się za czas jakiś napisać tekst poświęcony tylko takim maszynom. A to, że się ludzie przyglądają to bardzo dobrze. Niech się NAPRAWDĘ DOBRZE przyjżą przed zakupem.

avatar użytkownika
,

A to przepraszam, praca odrobiona, ale bez tak dobrego opisu jak ten z UV. Jakie maszyny UV-LED są aktualnie na rynku najbliższe Panu? Jakie to maszyny smutniejsze? Jakie widzi Pan różnice w technologii tuszy? Co sprawia, że są lepsze - gorsze? Zapraszam do podzielenia się na forum i czekamy na obiecany tekst.  

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764