logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Druk inkjet atramentami UV – technologia, maszyny, zalety i wady  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Agfa Anapurna XL

W ostatnich tygodniach obserwujemy zwiększone zainteresowanie technologią UV ze strony firm planujących zakup plotera. Pomysł kupna maszyny UV właśnie teraz wydaje się jak najbardziej uzasadniony. W czasach kryzysu inwestycje w stosowane dotychczas technologie mogą nie wystarczyć. Warto wówczas postawić na rozwiązania nowatorskie, na szukanie nowych rynków i proponowanie klientom nowych produktów.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

uv-led.pl

Oglądałem na RemaDays 2009
www.remadays.com/news,techdays

i szkoda że Ty specjalista nie odrobiłeś pracy domowej.
Ich maszyna była: dobra, tania miała 5 lat gwarancji na uv i drukowała na płaskim: szkle, włóknie szklanym i banerze - sam widziałem! Szkoda tylko, że tak ludziska oblegali i nie dopytałem na jak grubych materiałach drukuje?? Był ktoś co to wie?

avatar użytkownika
,

Panie quba, oglądałem wszystkie urządzenia jakie są na rynku i drukują w technologii UV-led (i to atramentami kationowymi jak i rodnikowymi). Widziałem też kilka maszyn po nieco nieudanych próbach użycia takich atramentów - nieco smutniejszy widok. Postaram się za czas jakiś napisać tekst poświęcony tylko takim maszynom. A to, że się ludzie przyglądają to bardzo dobrze. Niech się NAPRAWDĘ DOBRZE przyjżą przed zakupem.

avatar użytkownika
,

A to przepraszam, praca odrobiona, ale bez tak dobrego opisu jak ten z UV. Jakie maszyny UV-LED są aktualnie na rynku najbliższe Panu? Jakie to maszyny smutniejsze? Jakie widzi Pan różnice w technologii tuszy? Co sprawia, że są lepsze - gorsze? Zapraszam do podzielenia się na forum i czekamy na obiecany tekst.  

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny w metawersie: wirtualne zakupy a zmysły
Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR), otwierają przed rynkiem retail zupełnie nowe horyzonty. Wraz z rozwojem metawersum – wirtualnego świata, w którym użytkownicy mogą wchodzić w interakcje ze sobą i z otoczeniem – pojawia się pytanie: czy marketing sensoryczny, tak skuteczny w przestrzeniach fizycznych, może również...
Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, która w ciągu kilku lat stała się absolutnym liderem w dziedzinie dzielenia się zdjęciami, filmami i wszelkiego rodzaju treściami wizualnymi. Początkowo przeznaczony jedynie do publikowania zdjęć, Instagram przekształcił się w potężne narzędzie marketingowe, platformę do rozrywki, a także...
Ochrona twórców w dobie AI. Praktyczne wskazówki
Chciałabym przedstawić praktyczne wskazówki dotyczące zgodnego z prawem korzystania z treści stworzonych za pomocą narzędzi AI. Omówię odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich w wytworach AI oraz zaprezentuję narzędzia chroniące prawa autorskie twórców przed wykorzystaniem ich utworów do szkolenia AI.
Dobrze zorganizowany konkurs podnosi sprzedaż i angażuje konsumentów. Do tego to aktywacja łatwa pod kątem formalnym.
Film wizerunkowy – sposób na pozyskanie nowych kontaktów
To swoista wizytówka obecnych czasów dla każdej firmy. Kilka czy nawet kilkanaście lat temu taką wizytówką była strona internetowa, natomiast w dzisiejszym świecie już każda firma praktycznie ma swoją stronę, dba o nią, wie, że trzeba ją odświeżać. I takim wyróżnikiem firmy staje się film wizerunkowy. To element, który może nas...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764