logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artyści malują dla Fundacji Akogo?

  PR 18.05.2008, przeczytano 825 razy

Agencja Public Relations Flash PR jest pomysłodawcą i organizatorem akcji charytatywnej: „Artyści malują dla Akogo?”. Jej celem jest zebranie funduszy na budowę Kliniki Budzik, Fundacji Ewy Błaszczyk Akogo?. Do akcji zaproszonych zostało 33 wybitnych polskich artystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artysci-maluja-dla-fundacji-akogo,7284,artykul.html

Na apel Agencji Flash PR, o udział w akcji „Artyści malują dla Akogo?”, niezwykle spontanicznie odpowiedzieli przedstawiciele świata sztuki, teatru, filmu i muzyki. Przyjęli zaproszenie do wykonania niepowtarzalnych prac malarskich, na t-shirtach, które wystawione zostaną na aukcji charytatywnej. Dochód z ich sprzedaży przeznaczony będzie na budowę wzorcowej, pierwszej w Polsce Kliniki Budzik, przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

Całej akcji „Artyści malują dla Akogo?” towarzyszy hasło: „Zbudujmy Razem Klinikę Budzik”. Swój udział w tym przedsięwzięciu, jako sponsorzy, zadeklarowały firmy budowlane: Warbud, RD bud, farmaceutyczna Pliva Kraków oraz Franke Polska. Partnerami akcji są firmy: Antalis i Maskarada.

„Co mam zrobić?, jak mogę pomóc?”- tak zareagował, zapytany o możliwość wzięcia udziału w tej akcji, Zbigniew Zamachowski. „Proszę mnie dopisać”- odpowiedział Artur Żmijewski. „Jestem gotowy”- zadeklarował, w swoim stylu, Michał Żebrowski.

Już od 15 maja, prace: Piotra Adamczyka, Olgi Bończyk, Janusza Gajosa, Krystyny Jandy, Krzysztofa Kolbergera, Anny Korcz, Małgorzaty Kożuchowskiej, Joanny Kos-Krauze, Krzysztofa Krauze, Natalii Kukulskiej, Małgorzaty Niemen, Danuty Stenki, Macieja Stuhra, Wojciecha Waglewskiego, Grażyny Wolszczak, Zbigniewa Zamachowskiego, Michała Żebrowskiego, Artura Żmijewskiego będzie można licytować na portalu Allegro.pl. Aukcja internetowa potrwa do końca miesiąca.
Natomiast w dniu 1 czerwca 2008 r., do Hotelu InterContinental w Warszawie, zostaną zaproszeni ludzie świata kultury i sztuki, biznesu, polityki, mediów (150 osób). Będą oni licytować prace znakomitych, uznanych w świecie, polskich artystów: malarzy, grafików, plakacistów, rzeźbiarzy: Agaty Bogackiej, Tadeusza Dominika, Andrzeja Dudzińskiego, Edwarda Dwurnika, Wojciecha Fangora, Edwarda Lutczyna, Piotra Młodożeńca, Adama Myjaka, Rafała Olbińskiego, Andrzeja Pągowskiego, Waldemara Świerzego, Jana Tarasina, Józefa Wilkonia, Michała Zaborowskiego, Andrzeja Zwierzchowskiego.

Ich prace malarskie będą również niepowtarzalne i nietypowe, bo wykonane na t-shirtach.

Aukcja, którą poprowadzi Kuba Strzyczkowski, stanie się jednocześnie okazją do podsumowania całej akcji „Artyści malują dla Akogo?”.

W trakcie trwania tej imprezy, odbywającej się w Dniu Dziecka, nie może zabraknąć również dzieci, najzdolniejszych uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Wystąpią oni z koncertem muzyki klasycznej.

Źródło Flash PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764