logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING

  PR 22.03.2019, przeczytano 546 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio poprowadzą osoby na co dzień pracujące w polu sztuki: kuratorki i kuratorzy, artystki i aktywiści, producenci wystaw i specjalistki od rynku sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artysta-%E2%80%93-zawodowiec%2C-nowa-edycja-projektu-fundacji-sztuki-polskiej-ing,381771,artykul.html

- Podczas tegorocznej edycji przyjrzymy się bliżej temu, co dzieje się poza granicami Polski: jak działa międzynarodowy rynek sztuki, czy i dokąd warto jeździć na rezydencje, i co dają młodym artystkom i artystom studia na zagranicznych uczelniach artystycznych. Podbój świata wymaga nie tylko talentu i pewności siebie, ale również różnorodnych umiejętności: podpowiemy, jak najlepiej wykorzystać social media do swoich celów, jak działać kolektywnie i być odpowiedzialnym społecznie, a podczas warsztatów nauczymy jak krótko, prosto i celnie mówić i pisać o swojej twórczości – powiedziała Kamila Bondar, prezeska Fundacji Sztuki Polskiej ING.

W tym roku projekt Artysta – Zawodowiec odwiedzi uczelnie artystyczne w 10 polskich miastach:

  • 18-19.03 – Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu
  • 25-26.03 – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie
  • 26-27.03 – Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
  • 3-4.04 – Wydział Artystyczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • 8-9.04 – Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • 9-10.04 – Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • 15-16.04 – Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
  • 16-17.04 – Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
  • 24-25.04 – Akademia Sztuki w Szczecinie
  • 25-26.04 – Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Zajęcia poprowadzą m.in.: Marianna Dobkowska (CSW Zamek Ujazdowski), Monika Rendzner (Fundacja Galerii Foksal), Sebastian Cichocki i Natalia Sielewicz (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie), Agnieszka Pindera (Muzeum Sztuki w Łodzi), Ewa Łączyńska-Widz (BWA Tarnów), oraz artystki i artyści: Iza Tarasewicz, Natalia Załuska, Marcin Polak.

  • Szczegółowy program zajęć znajduje się TUTAJ
  • Aby wziąć udział w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy TUTAJ

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764