Agencja moderacji ASAP CARE 24 uruchomiła nową usługę dedykowaną serwisom i markom aktywnym online, które chcą poprawić liczbę konwersji i zwiększyć sprzedaż. LiveChat to narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym.
Główną zaletą zakupów online jest ich dostępność. Aż 82% klientów deklaruje, że kupuje w sieci, ponieważ można to zrobić w dowolnym momencie dnia i nocy, niekoniecznie w standardowych godzinach pracy. Co więcej, 15% kupujących online twierdzi, że w przypadku wyższego standardu lub większej ilości opcji obsługi klienta, kupowałoby w internecie częściej i więcej. Moderacja wykorzystująca narzędzie LiveChat nie tylko poprawia kontakt konsumentów z marką na stronie www, ale i znacząco wpływa na poziom sprzedaży.
Dzięki usłudze moderacji w serwisie www klienci odwiedzający daną stronę otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące produktu lub usługi w czasie rzeczywistym. Przeszkolony zespół moderatorów pracuje w modelu 8-23/7 lub 24/7 – co w skali roku daje blisko 4200 godzin rozmów. Moderacja może odbywać się we wszystkich językach europejskich.
- Profesjonalna i zindywidualizowana obsługa klienta na stronie znacząco poprawia kontakt z marką – podkreśla Krzysztof Kosiba z ASAP CARE 24. – To dobry sposób na pozyskanie leadów lub zwiększenie konwersji. Czat na żywo to także cenne źródło informacji na temat potrzeb i preferencji konsumentów, co przyczynia się do ulepszenia oferty lub wprowadzenia nowych usług.
Z usługi mogą skorzystać zarówno małe serwisy, jak i duzi lokalni gracze czy marki globalne. Dla klientów korporacyjnych są przygotowywane dedykowane rozwiązania.
Źródło: ASAP CARE 24