logo
WIADOMOŚCI

Asap Care 24 z dedykowaną usługą moderacji przez narzędzie Livechat [INFOGRAFIKA]

  PR 11.06.2018, przeczytano 188 razy
ilustracjastrzałka

Agencja moderacji ASAP CARE 24 uruchomiła nową usługę dedykowaną serwisom i markom aktywnym online, które chcą poprawić liczbę konwersji i zwiększyć sprzedaż. LiveChat to narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asap-care-24-z-dedykowana-usluga-moderacji-przez-narzedzie-livechat-infografika,36833,artykul.html

Główną zaletą zakupów online jest ich dostępność. Aż 82% klientów deklaruje, że kupuje w sieci, ponieważ można to zrobić w dowolnym momencie dnia i nocy, niekoniecznie w standardowych godzinach pracy. Co więcej, 15% kupujących online twierdzi, że w przypadku wyższego standardu lub większej ilości opcji obsługi klienta, kupowałoby w internecie częściej i więcej. Moderacja wykorzystująca narzędzie LiveChat nie tylko poprawia kontakt konsumentów z marką na stronie www, ale i znacząco wpływa na poziom sprzedaży.  

Dzięki usłudze moderacji w serwisie www klienci odwiedzający daną stronę otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące produktu lub usługi w czasie rzeczywistym. Przeszkolony zespół moderatorów pracuje w modelu 8-23/7 lub 24/7 – co w skali roku daje blisko 4200 godzin rozmów. Moderacja może odbywać się we wszystkich językach europejskich.

- Profesjonalna i zindywidualizowana obsługa klienta na stronie znacząco poprawia kontakt z marką – podkreśla Krzysztof Kosiba z ASAP CARE 24. – To dobry sposób na pozyskanie leadów lub zwiększenie konwersji. Czat na żywo to także cenne źródło informacji na temat potrzeb i preferencji konsumentów, co przyczynia się do ulepszenia oferty lub wprowadzenia nowych usług.

Z usługi mogą skorzystać zarówno małe serwisy, jak i duzi lokalni gracze czy marki globalne. Dla klientów korporacyjnych są przygotowywane dedykowane rozwiązania.

Źródło: ASAP CARE 24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone