logo
WIADOMOŚCI

Asap Care 24 z dedykowaną usługą moderacji przez narzędzie Livechat [INFOGRAFIKA]

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 130 razy
ilustracjastrzałka

Agencja moderacji ASAP CARE 24 uruchomiła nową usługę dedykowaną serwisom i markom aktywnym online, które chcą poprawić liczbę konwersji i zwiększyć sprzedaż. LiveChat to narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asap-care-24-z-dedykowana-usluga-moderacji-przez-narzedzie-livechat-infografika,36833,artykul.html

Główną zaletą zakupów online jest ich dostępność. Aż 82% klientów deklaruje, że kupuje w sieci, ponieważ można to zrobić w dowolnym momencie dnia i nocy, niekoniecznie w standardowych godzinach pracy. Co więcej, 15% kupujących online twierdzi, że w przypadku wyższego standardu lub większej ilości opcji obsługi klienta, kupowałoby w internecie częściej i więcej. Moderacja wykorzystująca narzędzie LiveChat nie tylko poprawia kontakt konsumentów z marką na stronie www, ale i znacząco wpływa na poziom sprzedaży.  

Dzięki usłudze moderacji w serwisie www klienci odwiedzający daną stronę otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące produktu lub usługi w czasie rzeczywistym. Przeszkolony zespół moderatorów pracuje w modelu 8-23/7 lub 24/7 – co w skali roku daje blisko 4200 godzin rozmów. Moderacja może odbywać się we wszystkich językach europejskich.

- Profesjonalna i zindywidualizowana obsługa klienta na stronie znacząco poprawia kontakt z marką – podkreśla Krzysztof Kosiba z ASAP CARE 24. – To dobry sposób na pozyskanie leadów lub zwiększenie konwersji. Czat na żywo to także cenne źródło informacji na temat potrzeb i preferencji konsumentów, co przyczynia się do ulepszenia oferty lub wprowadzenia nowych usług.

Z usługi mogą skorzystać zarówno małe serwisy, jak i duzi lokalni gracze czy marki globalne. Dla klientów korporacyjnych są przygotowywane dedykowane rozwiązania.

Źródło: ASAP CARE 24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal onet.pl odwiedziło 17,25 miliona internautów.
Grupa Agora planuje rozwijać swoje największe biznesy, m.in. rozbudować sieć kin Helios oraz umocnić pozycję na rynku out of home i sprzedaży treści premium w modelu subskrypcyjnym. Jednocześnie stawia na rozpoczęcie działalności w całkiem nowych obszarach, poza rynkiem reklamy: w zakresie innowacyjnych usług i narzędzi B2B oraz w sferze związanej z rozrywką i spędzaniem...
WP Typer – serwis do typowania wyników sportowych
Specjalnie na mundial Wirtualna Polska przygotowała sportową zabawę polegającą na wytypowaniu najdłuższej passy wygranych meczów i uzyskaniu miana najlepszego Typera. To pierwszy taki serwis w Polsce.
Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym...
 
poniedziałek 18.06.2018, 49 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone