logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Asap Care 24 z dedykowaną usługą moderacji przez narzędzie Livechat

  PR 11.06.2018, przeczytano 244 razy
ilustracjastrzałka

Agencja moderacji ASAP CARE 24 uruchomiła nową usługę dedykowaną serwisom i markom aktywnym online, które chcą poprawić liczbę konwersji i zwiększyć sprzedaż. LiveChat to narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asap-care-24-z-dedykowana-usluga-moderacji-przez-narzedzie-livechat,36833,artykul.html

Główną zaletą zakupów online jest ich dostępność. Aż 82% klientów deklaruje, że kupuje w sieci, ponieważ można to zrobić w dowolnym momencie dnia i nocy, niekoniecznie w standardowych godzinach pracy. Co więcej, 15% kupujących online twierdzi, że w przypadku wyższego standardu lub większej ilości opcji obsługi klienta, kupowałoby w internecie częściej i więcej. Moderacja wykorzystująca narzędzie LiveChat nie tylko poprawia kontakt konsumentów z marką na stronie www, ale i znacząco wpływa na poziom sprzedaży.  

Dzięki usłudze moderacji w serwisie www klienci odwiedzający daną stronę otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące produktu lub usługi w czasie rzeczywistym. Przeszkolony zespół moderatorów pracuje w modelu 8-23/7 lub 24/7 – co w skali roku daje blisko 4200 godzin rozmów. Moderacja może odbywać się we wszystkich językach europejskich.

- Profesjonalna i zindywidualizowana obsługa klienta na stronie znacząco poprawia kontakt z marką – podkreśla Krzysztof Kosiba z ASAP CARE 24. – To dobry sposób na pozyskanie leadów lub zwiększenie konwersji. Czat na żywo to także cenne źródło informacji na temat potrzeb i preferencji konsumentów, co przyczynia się do ulepszenia oferty lub wprowadzenia nowych usług.

Z usługi mogą skorzystać zarówno małe serwisy, jak i duzi lokalni gracze czy marki globalne. Dla klientów korporacyjnych są przygotowywane dedykowane rozwiązania.

Źródło: ASAP CARE 24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764