logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap Rocky dyrektorem kreatywnym partnerstwa Puma i F1

  PR 25.10.2023, przeczytano 482 razy
ilustracjastrzałka

Artysta muzyczny, twórca i projektant ASAP Rocky oficjalnie ogłosił długoterminowe partnerstwo ze sportową marką PUMA. Zakorzeniony w branży sportów motorowych, ASAP Rocky będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego tej kategorii, koncentrując się na połączeniu sportu i odzieży ulicznej. Rocky skupi swoją energię i wysiłki na nowym partnerstwie PUMA z F1, opracowując ekskluzywne, zaprojektowane przez niego kolekcje, które wpłyną na kierunek projektowania marki w kolejnych sezonach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asap-rocky-dyrektorem-kreatywnym-partnerstwa-puma-i-f1,401850,artykul.html

Na początku tego roku PUMA ogłosiła długoterminowe partnerstwo z F1, stając się wyłącznym licencjobiorcą i sprzedawcą na torze podczas wszystkich wyścigów. Dzięki wieloletniej historii i dziedzictwu w sporcie, PUMA chętnie odkrywa wpływ, jaki odzież uliczna i moda mogą odgrywać poza torem. Wiedza o modzie, stylu i kulturze ASAP Rocky'ego wniesie nową perspektywę do rosnącej widowni F1.

Pierwsza kampania, nad którą amerykański raper pracował za kulisami zarówno jako dyrektor kreatywny, jak i producent, bada kulturę samochodową w Ameryce i jej wpływ na odzież uliczną i modę. Jeszcze w tym roku Rocky wypuści wyjątkowo limitowaną kolekcję PUMA x F1. Ta kolekcja odzieży i akcesoriów będzie stanowić zapowiedź serii kolekcji kapsułowych w 2024 roku, związanych z najważniejszymi wyścigami F1.

"Praca z markami tak kultowymi jak PUMA i tak innowacyjnymi jak F1 była naprawdę inspirująca" - powiedział ASAP Rocky. "Kiedy świat zobaczy co robimy, wierzę, że nastąpi zmiana w podejściu marek do podejmowania ryzyka i współpracy z różnymi twórcami".

W 2024 roku Rocky skupi swoją kreatywną uwagę na kilku wyścigach Grand Prix, począwszy od Miami. Kolekcje te zostały opracowane i zaprojektowane przez niego we współpracy z zespołami PUMA i F1. Będzie on kuratorem aktywacji na każdym z wyścigów i dyrektorem kreatywnym wszystkich działań marketingowych związanych z tymi kolekcjami.

Do 2025 roku Rocky planuje pełniej zanurzyć się w całościowych projektach dla wszystkich produktów PUMA x F1, od odzieży wyścigowej po odzież dla fanów i modę. Będzie nadal uczestniczył w działaniach marketingowych, nieustannie starając się wprowadzać zmiany w kategorii poprzez innowacyjne rozwiązania i niecodzienne koncepcje marketingowe. Rocky, PUMA i F1 wspólnie chcą poszerzyć grono odbiorców i wykorzystać połączenie między odzieżą uliczną, modą i samym sportem.

"Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani tą współpracą!" - powiedziała Maria Valdes, Chief Product Officer PUMA. "Rocky jest niesamowicie utalentowany, głęboko przemyślany i zainwestował w naszą markę. Zaprezentuje swoją wizję za pomocą kapsuł wyścigowych F1 na całym świecie, które przyciągną nowych odbiorców i niewątpliwie zrobią sporo szumu na torze.".

Więcej informacji na temat kolekcji na lata 2023 i 2024 oraz dostępności w sprzedaży detalicznej zostanie udostępnionych wkrótce.

Źródło: PUMA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764