logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap&Asap Communication i serwis dla Teatru Roma

  PR 30.11.2015, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

Od listopada widzowie Teatru ROMA mogą cieszyć się zupełnie nową jakością  serwisu www. Nowa strona internetowa została stworzona przez ASAP&ASAP Communication. Propozycja kreatywna agencji oraz zaproponowane rozwiązania technologiczne spotkały się z największym uznaniem podczas przeprowadzonego konkursu ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asapandasap-communication-i-serwis-dla-teatru-roma,26709,artykul.html

Główne cele, które osiągnięto przy tworzeniu nowej strony www, to dopasowywanie serwisu do urządzeń mobilnych, wysoka użyteczność oraz wizerunkowe oparcie wyglądu na najciekawszych pozycjach z bieżącego repertuaru.

Dołączenie TM ROMA do grona naszych Klientów cieszy nas ogromnie, szczególnie, że jest to Klient z zakresu kultury wysokiej, doceniający dobrej jakości projektowanie graficzne, ale i w pełni rozumiejący potrzebę użyteczności designu” – argumentuje Jacek Redźko, dyrektor kreatywny i partner ASAP&ASAP.

Bogaty treściowo serwis został stworzony w podejściu Responsive Web Design, dzięki czemu ma możliwość efektywnego działania na różnych urządzeniach. Rozbudowana struktura strony oraz jej warstwa projektowa  w nowatorski oraz przejrzysty sposób reprezentują treści o artystycznych realizacjach Teatru.

Źródło: ASAP&ASAP Communication

www.asapasap.pl

Dodatkowe informacje:

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason, Merial (marka Sanofi Aventis) czy Discovery Channel. W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764