logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap&Asap Communication i serwis dla Teatru Roma

  PR 30.11.2015, przeczytano 446 razy
ilustracjastrzałka

Od listopada widzowie Teatru ROMA mogą cieszyć się zupełnie nową jakością  serwisu www. Nowa strona internetowa została stworzona przez ASAP&ASAP Communication. Propozycja kreatywna agencji oraz zaproponowane rozwiązania technologiczne spotkały się z największym uznaniem podczas przeprowadzonego konkursu ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asapandasap-communication-i-serwis-dla-teatru-roma,26709,artykul.html

Główne cele, które osiągnięto przy tworzeniu nowej strony www, to dopasowywanie serwisu do urządzeń mobilnych, wysoka użyteczność oraz wizerunkowe oparcie wyglądu na najciekawszych pozycjach z bieżącego repertuaru.

Dołączenie TM ROMA do grona naszych Klientów cieszy nas ogromnie, szczególnie, że jest to Klient z zakresu kultury wysokiej, doceniający dobrej jakości projektowanie graficzne, ale i w pełni rozumiejący potrzebę użyteczności designu” – argumentuje Jacek Redźko, dyrektor kreatywny i partner ASAP&ASAP.

Bogaty treściowo serwis został stworzony w podejściu Responsive Web Design, dzięki czemu ma możliwość efektywnego działania na różnych urządzeniach. Rozbudowana struktura strony oraz jej warstwa projektowa  w nowatorski oraz przejrzysty sposób reprezentują treści o artystycznych realizacjach Teatru.

Źródło: ASAP&ASAP Communication

www.asapasap.pl

Dodatkowe informacje:

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason, Merial (marka Sanofi Aventis) czy Discovery Channel. W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.
„Nie kupuj – naprawiaj” z Fixly.pl
Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. Zachęca do tego również Fixly, który w ramach kampanii „Nie kupuj – naprawiaj” zgromadził w jednej kategorii usługi związane z oddawaniem starych lub zepsutych...
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764