logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap&Asap Communication i serwis dla Teatru Roma

  PR 30.11.2015, przeczytano 433 razy
ilustracjastrzałka

Od listopada widzowie Teatru ROMA mogą cieszyć się zupełnie nową jakością  serwisu www. Nowa strona internetowa została stworzona przez ASAP&ASAP Communication. Propozycja kreatywna agencji oraz zaproponowane rozwiązania technologiczne spotkały się z największym uznaniem podczas przeprowadzonego konkursu ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asapandasap-communication-i-serwis-dla-teatru-roma,26709,artykul.html

Główne cele, które osiągnięto przy tworzeniu nowej strony www, to dopasowywanie serwisu do urządzeń mobilnych, wysoka użyteczność oraz wizerunkowe oparcie wyglądu na najciekawszych pozycjach z bieżącego repertuaru.

Dołączenie TM ROMA do grona naszych Klientów cieszy nas ogromnie, szczególnie, że jest to Klient z zakresu kultury wysokiej, doceniający dobrej jakości projektowanie graficzne, ale i w pełni rozumiejący potrzebę użyteczności designu” – argumentuje Jacek Redźko, dyrektor kreatywny i partner ASAP&ASAP.

Bogaty treściowo serwis został stworzony w podejściu Responsive Web Design, dzięki czemu ma możliwość efektywnego działania na różnych urządzeniach. Rozbudowana struktura strony oraz jej warstwa projektowa  w nowatorski oraz przejrzysty sposób reprezentują treści o artystycznych realizacjach Teatru.

Źródło: ASAP&ASAP Communication

www.asapasap.pl

Dodatkowe informacje:

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason, Merial (marka Sanofi Aventis) czy Discovery Channel. W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764