logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap&Asap wygrywa przetarg Betadine VAG

  PR 19.12.2023, przeczytano 472 razy
ilustracja

Agencja ASAP&ASAP w wyniku przetargu zajmie się obsługą marki Betadine VAG, dystrybuowanej w Polsce przez firmę Egis. Betadine VAG to lek na infekcje intymne, który do niedawna dostępny był wyłącznie na receptę, a aktualnie zmienił swoją klasyfikację na lek OTC. ASAP&ASAP stworzyło Big Ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu zajmie się dom produkcyjny alefajnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asapandasap-wygrywa-przetarg-betadine-vag,402521,artykul.html

"Cieszymy się, że kolejny klient z sektora farmaceutycznego wybrał ASAP&ASAP jako partnera do współpracy. Planujemy ponownie udowodnić, że myślenie nieszablonowe i wybijająca się kreacja, przełożą się na ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe. Widzimy pozytywną zmianę w myśleniu klientów o kreacji dla farmaceutyków - nie liczy się już tylko przekazanie benefitów produktowych, ale także wybicie się z szumu komunikacyjnego poprzez odważne pomysły kreatywne" - komentuje Dominik Siadak, Chief Strategy Officer / Partner agencji.

Wprowadzenie na rynek Betadine VAG to ważne wydarzenie w historii firmy Egis w Polsce. Produkt jest wyjątkowy w kategorii leków na infekcje intymne z powodu szerokiego spektrum działania. Po drugie, zmiana statusu z leku na receptę na OTC to łatwiejsza dostępność leku dla pacjentek. Chcemy we współpracy z ASAP&ASAP pokazać konsumentkom wyróżniające cechy naszej nowości w wyróżniający sposób” – mówi Damian Kurzaj, Marketing Manager OTC w Egis Polska.

Strony właśnie rozpoczynają współpracę, a start działań kampanijnych planowany jest na styczeń.

Źródło: ASAP&ASAP

asapasap.pl

Dodatkowe informacje:

ASAP&ASAP jest agencją strategiczno-kreatywną działającą od 2013 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. marki: Benefit Systems, Emolium, Frontline, Hortex, Iveco, IWOSTIN, John Frieda, Lagardere Travel Retail, Loxon, Nest Bank, Roche Diabetes Care.

ASAP&ASAP specjalizuje się w projektach łączących kanały ATL i BTL z kanałem digital. Tworzy strategie pozycjonowania marek, strategie komunikacji oraz działania kampanijne, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki kanałów: You Tube, Facebook, Instagram, TikTok. Agencja jest również wyspecjalizowana w kreowaniu i efektywnym wykorzystaniu treści wideo w kampaniach zasięgowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764