logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asbis ma 4 nagrody Red Dot Awards

  PR 09.04.2020, przeczytano 999 razy
ilustracjastrzałka

Klawiatura Prestigio Click&Touch została w tym roku doceniona przez jury międzynarodowego, prestiżowego konkursu Red Dot Awards, w czterech kategoriach równocześnie: Innovative product, Smart product, Computer and IT and TV and Home Entertainment. Jest to uznanie nie tylko wartości designerskich produktu, ale również docenienie jego innowacyjności i walorów użytkowych. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych ponad 6500 produktów z 60 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asbis-ma-4-nagrody-red-dot-awards,386516,artykul.html

Produkt ten, wdrażający jako pierwszy na świecie technologię Touch on Keys®, został zaprojektowany oraz wprowadzony na rynek w 2019 roku przez białoruski start-up CLEVETURA LCC, którego 40% udziałów należy do Grupy ASBIS. Jest on obecnie w trakcie intensywnej komercjalizacji.  

Technologia Touch on Keys jest uważana za przełomową i powinna odgrywać znaczącą rolę przy projektowaniu oraz produkcji innowacyjnych produktów przyszłości.

Prestigio Click&Touch to unikalna, pierwsza na świecie intuicyjna klawiatura oparta na opracowanej i opatentowanej przez spółkę CLEVETURA technologii Touch on Keys®. Technologia ta łączy funkcje klawiatury, touchpada i myszki, umożliwiając automatyczne i płynne przejście z trybu wprowadzania tekstu do trybu sterowania kursorem. System klawiatury jest wyposażony w funkcję „inteligentnego wyboru” i może „zrozumieć” tryb, w którym pracuje użytkownik końcowy, automatycznie przełączając się na klawiaturę lub funkcję touchpada.

Klawiatura Prestigio Click & Touch, to idealne połączenie użyteczności i atrakcyjnej formy, dzięki którym obsługa Smart TV, komputera stacjonarnego, panelu interaktywnego, konsoli do gier, tabletu PC, a nawet urządzenia mobilnego jest bardzo prosta.

- Otrzymanie nagrody Red Dot Award aż w czterech kategoriach równocześnie, jest istotnym momentem w rozwoju marki Prestigio. Nie każda firma może się poszczycić wprowadzeniem na rynek tak innowacyjnego produktu, który może być wykorzystany zarówno w pracy, jak i do rozrywki. Red Dot Awards to najlepsze potwierdzenie profesjonalizmu i oceny jakości produktu na poziomie międzynarodowym. Chciałbym jednak podkreślić, że otrzymanie tak prestiżowej nagrody jest nie tylko okazją do zasłużonej dumy, ale także wielką odpowiedzialnością. Jest to zachęta do dalszego rozwoju i wprowadzania na rynek nowych, wysokiej jakości i unikalnych produktów – powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

Nagroda Red Dot Award: Product Design oferuje projektantom i producentom z całego świata wyjątkową platformę do oceny ich produktów. W 2020 roku projektanci i firmy z 60 krajów zgłosili do konkursu ponad 6500 produktów. Międzynarodowe jury składające się z doświadczonych ekspertów z różnych dyscyplin zbiera się od 65 lat, aby wybrać najlepsze projekty roku. Proces orzekania trwa kilka dni i opiera się na dwóch podstawowych kryteriach: jurorzy testują wszystkie prace, aby ocenić nie tylko estetykę, ale także wybrane materiały, poziom wykonania, strukturę powierzchni, ergonomię i funkcjonalność. Po intensywnych dyskusjach podejmują decyzję o jakości projektu lub produktów. Zgodnie z mottem „W poszukiwaniu dobrego designu i innowacji” tylko najlepsze projekty otrzymują nagrodę.

- Zwycięzcy nagrody Red Dot Award udowodnili, że stworzyli doskonałe produkty godne zdobycia nagrody. Produkty zdobyły uznanie jury nie tylko ze względu na ich estetykę, ale również z uwagi na ich niezrównaną funkcjonalność. Dzięki swoim projektom zdobywcy nagród ustanawiają nowe standardy w swojej branży. Chciałbym im szczerze pogratulować sukcesu  –  powiedział profesor dr Peter Zec, założyciel i Dyrektor Generalny Red Dot.

Źródło: ASBIS

www.asbis.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764