logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ascensia ogłasza konkurs plastyczny i fotograficzny z okazji Światowego Dnia Cukrzycy 2023

  PR 25.09.2023, przeczytano 768 razy
ilustracjastrzałka

Celem tegorocznego konkursu jest podnoszenie świadomości na temat cukrzycy i zwrócenie uwagi na prawdziwe życie diabetyków na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ascensia-oglasza-konkurs-plastyczny-i-fotograficzny-z-okazji-swiatowego-dnia-cukrzycy-2023,401487,artykul.html

Ascensia Diabetes Care, międzynarodowa firma oferująca produkty dla osób z cukrzycą, właściciel systemu monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR i wyłączny dystrybutor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM) Eversense, czeka na zgłoszenia osób chętnych do udziału w popularnym konkursie plastycznym i fotograficznym w ramach wsparcia obchodów Światowego Dnia Cukrzycy 2023. Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest cukrzyca w prawdziwym życiu, a jego celem jest uchwycenie rzeczywistych wyzwań, sukcesów i codzienności osób żyjących z cukrzycą.

Jedna na dziesięć osób zmaga się z cukrzycą, przy czym szacuje się, że w 2045 roku 783 milionów pacjentów zapadnie na tę chorobę [1]. Oznacza to, że podnoszenie świadomości na temat cukrzycy i codziennego życia diabetyków jeszcze nigdy nie było tak istotne. Konkurs „Tak wygląda cukrzyca. Takie jest prawdziwe życie” (This is diabetes. This is real') ukierunkowany jest na zgromadzenie kolekcji prac plastycznych i fotograficznych przesłanych przez uczestników z całego świata, opowiadających osobistą historię na temat ich życia z cukrzycą.

Ilustracje, fotografie i prace w formie cyfrowej można przesyłać za pośrednictwem strony www.thisisdiabetes.com do 31 października, a zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w Światowym Dniu Cukrzycy, będącym globalną inicjatywą Międzynarodowej Federacji Diabetologicznej (IDF - International Diabetes Federation), który odbywa się każdego roku 14 listopada.

Rob Schumm, dyrektor generalny Ascensia Diabetes Care, skomentował: - Światowy Dzień cukrzycy jest dla firmy Ascensia ważną datą i z dumą wspieramy IDF w realizacji tej inicjatywy już ósmy rok z rzędu. Nasz konkurs plastyczny i fotograficzny organizujemy już po raz trzeci i nie mogę już doczekać się wszystkich zgłoszonych prac - dodał. - Każdego roku jestem pełen podziwu dla przesyłanych dzieł sztuki i poruszających historii stojących za każdą pracą. W ramach tegorocznej edycji konkursu zatytułowanej >>Tak wygląda cukrzyca. Takie jest prawdziwe życie<<, zachęcamy ludzi w każdym wieku i o różnorodnych umiejętnościach do zgłoszenia pracy, która opowie o tym, co oznacza dla nich cukrzyca w prawdziwym życiu. Niezależnie, od tego czy stworzycie rysunek, obraz, czy fotografię, chcemy, abyście uchwycili cukrzycę bez żadnych filtrów, od codziennych zmagań po momenty, które napawają was dumą. Bądźmy kreatywni i pokażmy światu cukrzycę w życiu codziennym.

Zwycięzcy otrzymają okazję do przekazania kwoty 6 000 €, 3 000 € i 1 000 € odpowiednio za zdobycie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca na wybraną przez nich organizację charytatywną działającą na rzecz diabetyków. Jury konkursowe, w którym zasiądą członkowie internetowych społeczności diabetologicznych, profesjonalni artyści, pracownicy firmy Ascensia i ambasador marki Eversense, będzie poszukiwało kreatywności, opowiedzianej historii i powiązań z tegorocznym tematem przewodnim.

Organizatorzy oczekują, że tegoroczny konkurs powtórzy sukces kampanii „Tak wygląda cukrzyca” z 2021 i 2022 roku. W ubiegłym roku Ascensia otrzymała ponad 350 zgłoszeń z całego świata i przekazała 10 000 € na wskazane przez laureatów organizacje z 4 kontynentów. Inspiracji można szukać w zwycięskich pracach z lat ubiegłych znajdujących się na stronie Ascensia i na stronach kampanii 2021 tutaj oraz kampanii 2022 tutaj.

Źródło: Ascensia Diabetes Care

Dodatkowe informacje:

[1] Według danych z publikacji IDF Diabetes Atlas 10th edition [Atlas cukrzycy IDF. Wydanie dziesiąte] z 2021 roku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764