Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów.
Asemblo – lider z 20-letnim doświadczeniem w branży projektów komercyjnych
Asemblo od ponad dwóch dekad realizuje projekty fit out oraz kompleksowo obsługuje budowę inwestycji komercyjnych. Firma może pochwalić się imponującym portfolio – prawie 200 realizacji na łącznej powierzchni przekraczającej 40 000 m² dla takich marek, jak SMYK, PZU, CBRE, Molton, Apart, Kross czy Maxi Zoo.
Dzięki wszechstronnym kompetencjom, Asemblo wspiera swoich klientów na każdym etapie procesu inwestycyjnego – od projektowania i realizacji, przez doradztwo i consulting, po zarządzanie techniczną stroną inwestycji oraz negocjacje dotyczące najmu.
Współpraca z MBridge – Marketing Experts
MBridge – Marketing Experts tworzy i wdraża strategię SEO, która ma na celu wzmocnienie widoczności Asemblo w organicznych wynikach wyszukiwania. Priorytetem wspólnych działań jest dotarcie do precyzyjnie określonych odbiorców poszukujących ekspertów w obszarze fit out i projektowania powierzchni komercyjnych.
Zakres współpracy obejmuje:
- szczegółowy audyt SEO strony,
- analizę i segmentację fraz kluczowych,
- optymalizację techniczną strony pod kątem SEO,
- opracowanie strategii contentowej i tworzenie wysokiej jakości treści,
- budowę profilu linków (link building),
- wdrożenie zaawansowanej analityki internetowej.
W projekt zaangażowane są zespoły SEO, Content & Creative oraz Analityki, a nad całością czuwa Łukasz Rusek, SEO Specialist, przy wsparciu Tomasza Kluska, SEO Managera, oraz Konrada Borkowskiego, Digital Strategist.
Długofalowy plan działania
Strategia SEO opracowana przez MBridge jest ukierunkowana na długoterminowe efekty. Celem agencji jest zbudowanie widoczności i wzmocnienie pozycji Asemblo w organicznych wynikach wyszukiwania, co nie tylko umożliwi znalezienie firmy jej potencjalnym klientom, ale również pomoże zbudować autorytet Asemblo w przestrzeni digitalowej oraz wesprze dalszy rozwój działalności w sektorze komercyjnym.
Źródło: MBridge – Marketing Experts