logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts

  PR 07.11.2024, przeczytano 195 razy
ilustracja

Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asemblo-klientem-mbridge-%E2%80%93-marketing-experts,406385,artykul.html

Asemblo – lider z 20-letnim doświadczeniem w branży projektów komercyjnych

Asemblo od ponad dwóch dekad realizuje projekty fit out oraz kompleksowo obsługuje budowę inwestycji komercyjnych. Firma może pochwalić się imponującym portfolio – prawie 200 realizacji na łącznej powierzchni przekraczającej 40 000 m² dla takich marek, jak SMYK, PZU, CBRE, Molton, Apart, Kross czy Maxi Zoo.

Dzięki wszechstronnym kompetencjom, Asemblo wspiera swoich klientów na każdym etapie procesu inwestycyjnego – od projektowania i realizacji, przez doradztwo i consulting, po zarządzanie techniczną stroną inwestycji oraz negocjacje dotyczące najmu.

Współpraca z MBridge – Marketing Experts

MBridge – Marketing Experts tworzy i wdraża strategię SEO, która ma na celu wzmocnienie widoczności Asemblo w organicznych wynikach wyszukiwania. Priorytetem wspólnych działań jest dotarcie do precyzyjnie określonych odbiorców poszukujących ekspertów w obszarze fit out i projektowania powierzchni komercyjnych.

Zakres współpracy obejmuje:

  • szczegółowy audyt SEO strony,
  • analizę i segmentację fraz kluczowych,
  • optymalizację techniczną strony pod kątem SEO,
  • opracowanie strategii contentowej i tworzenie wysokiej jakości treści,
  • budowę profilu linków (link building),
  • wdrożenie zaawansowanej analityki internetowej.

W projekt zaangażowane są zespoły SEO, Content & Creative oraz Analityki, a nad całością czuwa Łukasz Rusek, SEO Specialist, przy wsparciu Tomasza Kluska, SEO Managera, oraz Konrada Borkowskiego, Digital Strategist.

Długofalowy plan działania

Strategia SEO opracowana przez MBridge jest ukierunkowana na długoterminowe efekty. Celem agencji jest zbudowanie widoczności i wzmocnienie pozycji Asemblo w organicznych wynikach wyszukiwania, co nie tylko umożliwi znalezienie firmy jej potencjalnym klientom, ale również pomoże zbudować autorytet Asemblo w przestrzeni digitalowej oraz wesprze dalszy rozwój działalności w sektorze komercyjnym.

Źródło: MBridge – Marketing Experts

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764