logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asics aktualizuje kontrakty z ambasadorami

  PR 25.05.2022, przeczytano 148 razy
ilustracjastrzałka

Zawodowi sportowcy muszą na co dzień mierzyć się z olbrzymią presją. Zdrowie psychiczne często schodzi na dalszy plan w dobie nieustającej pogoni za sukcesem sportowym. Marka ASICS wykonuje pozytywny krok naprzód w tym zakresie, aktualizując wszystkie kontrakty sponsoringowe ze swoimi ambasadorami. Nowe zapisy uwzględniają dedykowane wsparcie oraz ochronę zdrowia psychicznego. Na czele europejskiego zespołu ekspertów stanie Daria Abramowicz, która jest psychologiem najlepszej tenisistki świata, Igi Świątek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asics-aktualizuje-kontrakty-z-ambasadorami,396001,artykul.html

- Pięć liter w naszej nazwie ma dla nas olbrzymie znaczenie. ASICS to akronim łacińskiego wyrażenia Anima Sana In Corpore Sano, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch. Właśnie dlatego dobre samopoczucie naszych sportowców zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu. Jesteśmy oczywiście dumni, że pomagamy im wygrywać i bić rekordy, ale długoterminowo ich zdrowie fizyczne oraz psychiczne jest dla nas ważniejsze niż jakikolwiek medal lub miejsce na podium. Naszym celem jest wspieranie sportowców w osiąganiu celów związanych z wydajnością bez narażania ich emocjonalnego i psychicznego samopoczucia. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wczesne wykrycie wszelkich negatywnych objawów jest niezbędne. Dlatego też w nowych kontraktach oferujemy między innymi bezpośredni dostęp do najlepszych psychologów – powiedział Gary Raucher, wiceprezes wykonawczy ASICS EMEA.

ASICS sfinansuje wsparcie wszystkim sponsorowanym sportowcom przy udziale branżowych ekspertów. Na ich czele stanie psycholog sportowa, Daria Abramowicz, na co dzień współpracująca z pierwszą rakietą świata, Igą Świątek. Polka poprowadzi grupę specjalistów, którzy zapewnią poufną pomoc ambasadorom marki.

- Stres i niepokój szczególnie mocno doskwierają sportowcom w obecnych czasach. Jestem dumna ze współpracy z ASICS przy tym szczególnym projekcie. Marka przekuła słowa w czyny, a naszym celem będzie zapewnienie narzędzi i zasobów, które pomogą poprawić samopoczucie psychiczne ambasadorów. Uważam, że oferując poufne wsparcie, pozytywnie wpłyniemy na normalizację wszelkich aspektów związanych ze zdrowiem psychicznym oraz jeszcze mocniej zaakcentujemy korelację pomiędzy ciałem a umysłem – stwierdziła Daria Abramowicz.

Brytyjska organizacja charytatywna Mind, która zajmuje się zdrowiem psychicznym, w marcu br. opublikowała raport „Zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie”. Opiera się on na spostrzeżeniach organizacji i sportowców z całego świata. Raport wskazuje postępy poczynione na rzecz zdrowia psychicznego, ale także wskazuje kluczowe obszary, na których należy skoncentrować się w najbliższej przyszłości.

- Z naszych badań wynika, że należy zrobić zdecydowanie więcej, aby zachęcić sportowców do mówienia o własnych problemach. ASICS rzuca nowe światło na zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie, pomaga normalizować dialog w tym obszarze, ale przede wszystkim zapewnia realne wsparcie swoim sportowcom – dodała Hayley Jarvis z fundacji Mind.

W ramach nowych kontraktów w Europie, wszyscy sportowcy są również zachęcani do wspierania wszelkich działań na rzecz popularyzacji siły mentalnej. Poprzez aktywność ambasadorów, ASICS dąży do wzmocnienia przekazu zorientowanego na pozytywny wpływ sportu nie tylko na ciało, ale także umysł.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764