logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asics aktualizuje kontrakty z ambasadorami

  PR 25.05.2022, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

Zawodowi sportowcy muszą na co dzień mierzyć się z olbrzymią presją. Zdrowie psychiczne często schodzi na dalszy plan w dobie nieustającej pogoni za sukcesem sportowym. Marka ASICS wykonuje pozytywny krok naprzód w tym zakresie, aktualizując wszystkie kontrakty sponsoringowe ze swoimi ambasadorami. Nowe zapisy uwzględniają dedykowane wsparcie oraz ochronę zdrowia psychicznego. Na czele europejskiego zespołu ekspertów stanie Daria Abramowicz, która jest psychologiem najlepszej tenisistki świata, Igi Świątek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asics-aktualizuje-kontrakty-z-ambasadorami,396001,artykul.html

- Pięć liter w naszej nazwie ma dla nas olbrzymie znaczenie. ASICS to akronim łacińskiego wyrażenia Anima Sana In Corpore Sano, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch. Właśnie dlatego dobre samopoczucie naszych sportowców zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu. Jesteśmy oczywiście dumni, że pomagamy im wygrywać i bić rekordy, ale długoterminowo ich zdrowie fizyczne oraz psychiczne jest dla nas ważniejsze niż jakikolwiek medal lub miejsce na podium. Naszym celem jest wspieranie sportowców w osiąganiu celów związanych z wydajnością bez narażania ich emocjonalnego i psychicznego samopoczucia. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wczesne wykrycie wszelkich negatywnych objawów jest niezbędne. Dlatego też w nowych kontraktach oferujemy między innymi bezpośredni dostęp do najlepszych psychologów – powiedział Gary Raucher, wiceprezes wykonawczy ASICS EMEA.

ASICS sfinansuje wsparcie wszystkim sponsorowanym sportowcom przy udziale branżowych ekspertów. Na ich czele stanie psycholog sportowa, Daria Abramowicz, na co dzień współpracująca z pierwszą rakietą świata, Igą Świątek. Polka poprowadzi grupę specjalistów, którzy zapewnią poufną pomoc ambasadorom marki.

- Stres i niepokój szczególnie mocno doskwierają sportowcom w obecnych czasach. Jestem dumna ze współpracy z ASICS przy tym szczególnym projekcie. Marka przekuła słowa w czyny, a naszym celem będzie zapewnienie narzędzi i zasobów, które pomogą poprawić samopoczucie psychiczne ambasadorów. Uważam, że oferując poufne wsparcie, pozytywnie wpłyniemy na normalizację wszelkich aspektów związanych ze zdrowiem psychicznym oraz jeszcze mocniej zaakcentujemy korelację pomiędzy ciałem a umysłem – stwierdziła Daria Abramowicz.

Brytyjska organizacja charytatywna Mind, która zajmuje się zdrowiem psychicznym, w marcu br. opublikowała raport „Zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie”. Opiera się on na spostrzeżeniach organizacji i sportowców z całego świata. Raport wskazuje postępy poczynione na rzecz zdrowia psychicznego, ale także wskazuje kluczowe obszary, na których należy skoncentrować się w najbliższej przyszłości.

- Z naszych badań wynika, że należy zrobić zdecydowanie więcej, aby zachęcić sportowców do mówienia o własnych problemach. ASICS rzuca nowe światło na zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie, pomaga normalizować dialog w tym obszarze, ale przede wszystkim zapewnia realne wsparcie swoim sportowcom – dodała Hayley Jarvis z fundacji Mind.

W ramach nowych kontraktów w Europie, wszyscy sportowcy są również zachęcani do wspierania wszelkich działań na rzecz popularyzacji siły mentalnej. Poprzez aktywność ambasadorów, ASICS dąży do wzmocnienia przekazu zorientowanego na pozytywny wpływ sportu nie tylko na ciało, ale także umysł.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764