logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asics z kobiecą kampanią promującą aktywność fizyczną

  PR 03.04.2023, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

ASICS startuje z globalną kampanią zwracającą uwagę na skuteczność aktywności fizycznej kobiet w codziennej walce ze stresem. Kampania jest inauguracją nowej kolekcji ASICS NAGINO i podkreśla pozytywny wpływ, jaki ruch może wywierać na nasz stan psychiczny. To odpowiedź na przeprowadzone w kilkunastu krajach badanie ASICS 2022 State of Mind Index, które dostarczyło informacji, że kobiety na całym świecie ćwiczą rzadziej niż mężczyźni, co skutkuje ich gorszym samopoczuciem psychicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asics-z-kobieca-kampania-promujaca-aktywnosc-fizyczna,399491,artykul.html

Kampania akcentuje siłę aktywności na stan umysłu

W świecie dostarczającym stresujących bodźców na rekordowym poziomie, celem kampanii jest eksponowanie kojącego wpływu ćwiczeń fizycznych na mózg. Kontrastując przyspieszony oddech, jakiego doświadczamy w chwilach stresu, z kontrolowanymi, rytmicznymi oddechami podczas treningu, nowa kampania podkreśla moc i wpływ treningu na równoważenie stresu i napięć codziennego życia.

Kolekcja ASICS NAGINO

- Zaprojektowana przez kobiety – dla kobiet, nowa kolekcja ASICS NAGINO została opracowana tak, by wspierać panie w poszukiwaniu ich wewnętrznego spokoju. Każdy element kolekcji został stworzony w taki sposób, by inspirować i wzmacniać pewność siebie kobiety podczas codziennego biegu czy treningu. Dzięki kolekcji NAGINO chcemy, by kobieta poczuła się pewnie przed, w trakcie i po treningu. Wiemy, że nic nie uwalnia umysłu tak, jak ćwiczenia fizyczne, w związku z tym nasza kolekcja ma spełnić bardzo istotny cel – pozwolić użytkownikowi w 100% skupić się na sobie i wykonywanej aktywności – wyjaśnia Martina Jurcova, Product Manager for Apparel and Accessories w ASICS.

W skład kolekcji wchodzą produkty przygotowane z myślą o bieganiu i treningu, uzupełnione korespondującą kolorystycznie szeroką ofertą obuwia, w tym także innowacyjnym butem biegowym GEL-NIMBUS 25. Każdy element stroju jest przemyślany technicznie, uzupełniony o kieszonki do przechowywania i możliwość redukcji warstw w trakcie ruchu. Jednym z wyróżniających się elementów jest koszulka biegowa NAGINO Run Unitard, wykonana z wysokiej jakości melanżowej dzianiny o dopasowanym kroju, zapewniającym komfort i odpowiednie wsparcie kobiecego ciała.

Zobowiązanie ASICS do poruszenia każdego umysłu ASICS wierzy, że każdy zasługuje na prawo do ruchu, abyśmy wszyscy mogli osiągnąć Zdrowy Umysł w Zdrowym Ciele (Anima Sana In Corpore Sano). Właśnie dlatego ASICS rozpoczyna swoją misję poruszenia wszystkich umysłów, aby pomóc w walce z nierównościami w dostępie do aktywności fizycznej i wspierać każdego w doświadczeniu pozytywnych, psychicznych korzyści płynących z ruchu. Misja ta jest odpowiedzią na badanie ASICS State of Mind Index, które ujawniło różnice w poziomie aktywności kobiet i mężczyzn, ustalając, że panie ćwiczą znacznie mniej niż panowie, potencjalnie tracąc psychiczne korzyści, jakie zapewnia trening.

Jako pierwszy krok do poruszenia wszystkich umysłów, ASICS przeprowadza globalne badanie na żywo, by lepiej zrozumieć bariery środowiskowe i społeczne, które powstrzymują kobiety przed ćwiczeniami i ustalić, jakich narzędzi użyć, aby pomóc im zasypać tę lukę w dostępie do aktywności fizycznej.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764