logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023

  PR 21.02.2024, przeczytano 889 razy
ilustracjastrzałka

Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aspirin-c-z-nagroda-w-konkursie-remarkable-for-bayer-awards-2023,403183,artykul.html

Naszym celem jest otwarcie marki Aspirin na młodsze pokolenia. Przygotowując się do kampanii przeanalizowaliśmy zainteresowania, wartości i sposoby komunikacji osób z Pokolenia Z i Millenialsów. – mówi Magdalena Kozłowska Cluster Category Manager CEEC Bayer. – Wnioski z analizy danych wykorzystaliśmy na etapie przygotowania materiałów, ale również przy doborze kanałów komunikacji. Chcieliśmy mówić do Z-tek ich językiem i na ich platformach.

Koncept kreatywny zaproponowany przez MullenLowe Warsaw naturalnie wpisuje Aspirin C w szybkie tempo współczesnego życia, a motyw wymiany wiadomości i wykorzystania emoji to ukłon w stronę narzędzi komunikacji, które dominują wśród młodszych odbiorców. Materiały zostały zlokalizowane na szereg rynków Europy Środkowo-Wschodniej – Polskę, Czechy, Bułgarię, Rumunię oraz Węgry i Słowację.

Projekt i egzekucja kampanii opierały się również o zaawansowane narzędzia analityczne wypracowane wewnętrznie w Bayer. Kluczowe było wykorzystanie globalnego panelu, który w jednym miejscu gromadzi dane o kreacjach i grupach targetowych z klikunastu rynków. Klasyczne test&learn zastąpiło opieranie się o wcześniejsze doświadczenia innych regionów.

Efekty kampanii widoczne są zarówno na poziomie wyników sprzedażowych, dwucyfrowych wzrostach Brand Lift Study, jak i w wewnętrznym trackingu Brand Health Tracking prowadzonym na rynkach. - Porównujemy zapamiętywalność naszej komunikacji z konkurentami i widzimy, że Aspirin C pozytywnie wyróżnia się w social mediach – to dla nas wyznacznik, że realizujemy założone cele – dodaje Magdalena Kozłowska.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764