logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023

  PR 21.02.2024, przeczytano 1246 razy
ilustracjastrzałka

Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aspirin-c-z-nagroda-w-konkursie-remarkable-for-bayer-awards-2023,403183,artykul.html

Naszym celem jest otwarcie marki Aspirin na młodsze pokolenia. Przygotowując się do kampanii przeanalizowaliśmy zainteresowania, wartości i sposoby komunikacji osób z Pokolenia Z i Millenialsów. – mówi Magdalena Kozłowska Cluster Category Manager CEEC Bayer. – Wnioski z analizy danych wykorzystaliśmy na etapie przygotowania materiałów, ale również przy doborze kanałów komunikacji. Chcieliśmy mówić do Z-tek ich językiem i na ich platformach.

Koncept kreatywny zaproponowany przez MullenLowe Warsaw naturalnie wpisuje Aspirin C w szybkie tempo współczesnego życia, a motyw wymiany wiadomości i wykorzystania emoji to ukłon w stronę narzędzi komunikacji, które dominują wśród młodszych odbiorców. Materiały zostały zlokalizowane na szereg rynków Europy Środkowo-Wschodniej – Polskę, Czechy, Bułgarię, Rumunię oraz Węgry i Słowację.

Projekt i egzekucja kampanii opierały się również o zaawansowane narzędzia analityczne wypracowane wewnętrznie w Bayer. Kluczowe było wykorzystanie globalnego panelu, który w jednym miejscu gromadzi dane o kreacjach i grupach targetowych z klikunastu rynków. Klasyczne test&learn zastąpiło opieranie się o wcześniejsze doświadczenia innych regionów.

Efekty kampanii widoczne są zarówno na poziomie wyników sprzedażowych, dwucyfrowych wzrostach Brand Lift Study, jak i w wewnętrznym trackingu Brand Health Tracking prowadzonym na rynkach. - Porównujemy zapamiętywalność naszej komunikacji z konkurentami i widzimy, że Aspirin C pozytywnie wyróżnia się w social mediach – to dla nas wyznacznik, że realizujemy założone cele – dodaje Magdalena Kozłowska.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764