Do portfolio agencji marketingowej Valkea dołączyła Astra S.A., lider branży artykułów szkolnych, biurowych, artystycznych i tekstylnych. Valkea jest odpowiedzialna za wdrożenie nowych działań wzmacniających pozycjonowanie Astra S.A. na rynku oraz budowanie nowoczesnych kanałów komunikacji z grupami docelowymi firmy.
W pierwszym etapie współpracy Valkea przygotowała i wdrożyła nową strategię komunikacji marki w social mediach opartą na spójnym i angażującym przekazie dedykowanym poszczególnym odbiorcom marki. Odświeżeniu uległa też estetyka wizualna tworzonych treści, w których postawiono na większą ekspresyjność i zabawę kolorami. Valkea jest odpowiedzialna za bieżące prowadzenie trzech profili marki na Facebooku oraz Instagramie, dostarczanie kontentu merytorycznego oraz graficznego. Agencja stworzyła także dla Astra S.A. koncepcję nowej strony internetowej.
- Nasza współpraca zaczęła się w niezwykle dynamiczny i kreatywny sposób. Połączenie kompetencji kilku zespołów Valkea z ogromnym doświadczeniem Astra już zaowocowało satysfakcjonującymi efektami. Kolejne wspólne projekty są na etapie finalizacji. Bardzo dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że możemy towarzyszyć Astra w działaniach zmierzających do stworzenia nowoczesnej, wielokanałowej platformy komunikacji z klientami – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.
Zgodnie z podpisaną umową do kolejnych zadań Valkea należeć będzie również opracowanie koncepcji i realizacja projektów o charakterze CSR oraz wiele innych działań mających na celu wspieranie rozwoju dzieci, młodzieży, a także profesjonalistów.
Źródło: Valkea