logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Astra S.A. wybrała agencję Valkea do obsługi 360°

  PR 09.03.2022, przeczytano 470 razy

Do portfolio agencji marketingowej Valkea dołączyła Astra S.A., lider branży artykułów szkolnych, biurowych, artystycznych i tekstylnych. Valkea jest odpowiedzialna za wdrożenie nowych działań wzmacniających pozycjonowanie Astra S.A. na rynku oraz budowanie nowoczesnych kanałów komunikacji z grupami docelowymi firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/astra-s.a.-wybrala-agencje-valkea-do-obslugi-360%C2%B0,395035,artykul.html

W pierwszym etapie współpracy Valkea przygotowała i wdrożyła nową strategię komunikacji marki w social mediach opartą na spójnym i angażującym przekazie dedykowanym poszczególnym odbiorcom marki. Odświeżeniu uległa też estetyka wizualna tworzonych treści, w których postawiono na większą ekspresyjność i zabawę kolorami. Valkea jest odpowiedzialna za bieżące prowadzenie trzech profili marki na Facebooku oraz Instagramie, dostarczanie kontentu merytorycznego oraz graficznego. Agencja stworzyła także dla Astra S.A. koncepcję nowej strony internetowej.

- Nasza współpraca zaczęła się w niezwykle dynamiczny i kreatywny sposób. Połączenie kompetencji kilku zespołów Valkea z ogromnym doświadczeniem Astra już zaowocowało satysfakcjonującymi efektami. Kolejne wspólne projekty są na etapie finalizacji. Bardzo dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że możemy towarzyszyć Astra w działaniach zmierzających do stworzenia nowoczesnej, wielokanałowej platformy komunikacji z klientami – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.

Zgodnie z podpisaną umową do kolejnych zadań Valkea należeć będzie również opracowanie koncepcji i realizacja projektów o charakterze CSR oraz wiele innych działań mających na celu wspieranie rozwoju dzieci, młodzieży, a także profesjonalistów.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764