logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Astronauta na ulicach Warszawy

  PR 29.09.2023, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

„Na Księżyc? Chyba na ten most musi pan wejść i tam jest wyrzutnia”. „Kieliszek Martini, później Sambucca i pan leci!”. „A może metrem?” – podpowiedzi mieszkańców stolicy dotyczące sposobów dotarcia na Księżyc są niezwykle różnorodne. Przekonał się o tym… zagubiony astronauta, który w centrum Warszawy szukał drogi w kosmos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/astronauta-na-ulicach-warszawy,401535,artykul.html

Ubranego w pełny ekwipunek astronautę mieszkańcy stolicy mogli spotkać między innymi w okolicach stacji metra Centrum, w zagłębiu biurowym w okolicach ronda ONZ, pod Pałacem Kultury i Nauki czy Złotymi Tarasami. Wyposażony w zdjęcie Księżyca prosił przechodniów o podpowiedzi, w którą stronę powinien się kierować, żeby polecieć w kosmos. Okazało się, że niedoszły następca Mirosława Hermaszewskiego, jedynego Polaka, który postawił stopę na Srebrnym Globie, to… Sławomir Peszko, były reprezentant Polski w piłce nożnej. Jego spacer po charakterystycznych punktach stolicy jest częścią kampanii reklamowej dynamicznie rozwijającego się bukmachera, marki Superbet, którego jest ambasadorem. To kolejny element kosmicznych działań, po tym jak w spotach TV kibice sportu mogli podziwiać Jerzego Dudka, Tomasza Smokowskiego i Sławomira Peszkę, grającego w piłkę na Księżycu.

Superpełnia za pasem

Kampania księżycowa Superbetu jest jedną z najbardziej wyróżniających się w branży bukmacherskiej. Korzystając z księżycowego kontekstu, marce zależało na przygotowaniu czegoś wyjątkowego dla swoich klientów przed piątkową superpełnią, ostatnią w tym roku Przez cały tydzień w Superbet można skorzystać ze specjalnych księżycowych promocji, jak dodatkowy Freebet za Superprzewagę w piłkarskiej ekstraklasie czy dodatkowe bonusy powitalne dla nowych graczy. Patrzmy zatem w niebo, a jeśli jednak aura nie będzie łaskawa, to będzie można powtórzyć za Sławomirem Peszką ściągającym hełm astronauty: „Księżyca nie ma, ale i tak jest super!”.

- Nasze dotychczasowe działania w ramach kampanii Supermoon zostały bardzo ciepło przyjęte przez klientów, zwiększając rozpoznawalność brandu oraz podnosząc świadomość „kosmicznych” możliwości, jakie dajemy naszym graczom. Flagowym ich przykładem jest Superprzewaga: rozliczamy kupony jako wygrane już przy dwubramkowej przewadze, niezależnie od końcowego rezultatu. I tak na przykład w przypadku meczu naszej reprezentacji z Mołdawią, w którym prowadziliśmy 2:0, żeby przegrać 2:3, nasi klienci, którzy postawili na Polskę, świętowali wygrane. Kilku z nich, przypominając sobie w ostatniej chwili o Superprzewadze, wyciągało nawet pomięte kupony z kosza! Całość naszej kampanii „księżycowej” to opowieść o kosmicznych możliwościach i kosmicznej zabawie, jakie zapewniamy fanom sportu – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet.

Źródło: Superbet

www.superbet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764