logo
WIADOMOŚCI

ASUS przedstawia Designo Curve MX34VQ

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 232 razy
ilustracjastrzałka

ASUS prezentuje 34-calowy monitor Ultra-Wide QHD (3440 x 1440) Designo Curve MX34VQ z panoramiczną proporcją obrazu 21:9. Wyróżnia się on wyjątkowo wysokim współczynnikiem kontrastu, zapewniającym realistyczny obraz z najjaśniejszymi odcieniami bieli, najgłębszymi odcieniami czerni i niesamowicie wyrazistymi kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asus-przedstawia-designo-curve-mx34vq,32228,artykul.html

Zakrzywiona matryca 1800R gwarantuje szersze pole widzenia, co pozwala na bardziej wciągające i wygodne oglądanie. MX34VQ wyposażono w technologię ASUS SonicMaster, opracowaną we współpracy z Harman Kardon, oferującą jakość dźwięku niczym w kinie domowym. Co więcej, monitor ma wbudowaną w swoją podstawę bezprzewodową ładowarkę Qi. Designo Curve MX34VQ zdobył kilka cennych wyróżnień, w tym nagrodę 2016 Good Design i 2017 CES Innovation.

Krzywizna 1800R zapewnia wciągające widoki

ASUS Designo Curve MX34VQ to 34-calowy monitor z panelem Ultra-Wide QHD (3440 x 1440), który zapewnia użytkownikom wyjątkowo szczegółowy obraz. Oferuje 2,5 raza wyższą rozdzielczość niż Full HD, a co za tym idzie wyróżnia się bardziej szczegółowy obrazem i o 35% większą powierzchnią na ekranie dla jeszcze bardziej wydajnej pracy.

Optymalne zakrzywienie ekranu 1800R zapewnia szersze pole widzenia, sprawiając tym samym wrażenie jakby ekran był większy, a obraz bardziej wciągający niż w przypadku płaskiego ekranu takiego samego rozmiaru. Zakrzywiona matryca panelu sprawia, że każdy punkt znajduje się w jednakowej odległości od oczu użytkownika, dzięki czemu korzystanie z niego jest czystą przyjemnością.

Designo Curve MX34VQ wyróżnia się szerokim polem widzenia na poziomie 178 stopni zarówno na panelach poziomych jak i pionowych, dzięki czemu gwarantuje brak zmian kolorów nawet gdyby patrzeć na ekran ze skrajnych pozycji. Monitor oferuje również niezwykle wysoki współczynnik kontrastu 3000:1, dostarczając najjaśniejsze odcienie bieli i głębszą czerń.

Wygodne bezprzewodowe ładowanie Qi

Designo Curve MX34VQ posiada transparentną podstawę z wbudowaną bezprzewodową ładowarką indukcyjną Qi. Zaczyna ona automatycznie ładować urządzenia kompatybilne z Qi w momencie umieszczenia ich na padzie ładującym. Podstawa ma również wbudowane oświetlenie LED, które w trakcie ładowania emituje przypominający zorzę blask.

Dźwięk jakości kina domowego

Designo Curve MX34VQ jest wyposażony w dwa 8-watowe głośniki, które odtwarzają dźwięk w jakości najwyższej klasy kina domowego dzięki technologii audio ASUS SonicMaster, opracowanej we współpracy z wiodącą w branży profesjonalnego nagłośnienia marką Harman Kardon. 

Technologia ASUS Eye Care

Designo Curve MX34VQ został poddany surowym testom wydajności i uzyskał certyfikat laboratorium TÜV Rheinland, jako urządzenie, które nie migocze i emituje niski poziom niebieskiego światła.

ASUS Eye Care zapewnia zalety technologii ASUS Blue Light Filter i ASUS Flicker-Free. ASUS Blue Light Filter chroni oczy użytkowników przed szkodliwym światłem niebieskim - oferuje wybór jednego z czterech filtrów niebieskiego światła, do których dostęp można uzyskać z poziomu menu wyświetlanego na ekranie (OSD). Technologia ASUS Flicker-Free natomiast pomaga redukować migotanie ekranu, zapewniając wygodne oglądanie obrazu.

Źródło: ASUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 71 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone