logo
WIADOMOŚCI

ASUS przedstawia Designo Curve MX34VQ

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 223 razy
ilustracjastrzałka

ASUS prezentuje 34-calowy monitor Ultra-Wide QHD (3440 x 1440) Designo Curve MX34VQ z panoramiczną proporcją obrazu 21:9. Wyróżnia się on wyjątkowo wysokim współczynnikiem kontrastu, zapewniającym realistyczny obraz z najjaśniejszymi odcieniami bieli, najgłębszymi odcieniami czerni i niesamowicie wyrazistymi kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asus-przedstawia-designo-curve-mx34vq,32228,artykul.html

Zakrzywiona matryca 1800R gwarantuje szersze pole widzenia, co pozwala na bardziej wciągające i wygodne oglądanie. MX34VQ wyposażono w technologię ASUS SonicMaster, opracowaną we współpracy z Harman Kardon, oferującą jakość dźwięku niczym w kinie domowym. Co więcej, monitor ma wbudowaną w swoją podstawę bezprzewodową ładowarkę Qi. Designo Curve MX34VQ zdobył kilka cennych wyróżnień, w tym nagrodę 2016 Good Design i 2017 CES Innovation.

Krzywizna 1800R zapewnia wciągające widoki

ASUS Designo Curve MX34VQ to 34-calowy monitor z panelem Ultra-Wide QHD (3440 x 1440), który zapewnia użytkownikom wyjątkowo szczegółowy obraz. Oferuje 2,5 raza wyższą rozdzielczość niż Full HD, a co za tym idzie wyróżnia się bardziej szczegółowy obrazem i o 35% większą powierzchnią na ekranie dla jeszcze bardziej wydajnej pracy.

Optymalne zakrzywienie ekranu 1800R zapewnia szersze pole widzenia, sprawiając tym samym wrażenie jakby ekran był większy, a obraz bardziej wciągający niż w przypadku płaskiego ekranu takiego samego rozmiaru. Zakrzywiona matryca panelu sprawia, że każdy punkt znajduje się w jednakowej odległości od oczu użytkownika, dzięki czemu korzystanie z niego jest czystą przyjemnością.

Designo Curve MX34VQ wyróżnia się szerokim polem widzenia na poziomie 178 stopni zarówno na panelach poziomych jak i pionowych, dzięki czemu gwarantuje brak zmian kolorów nawet gdyby patrzeć na ekran ze skrajnych pozycji. Monitor oferuje również niezwykle wysoki współczynnik kontrastu 3000:1, dostarczając najjaśniejsze odcienie bieli i głębszą czerń.

Wygodne bezprzewodowe ładowanie Qi

Designo Curve MX34VQ posiada transparentną podstawę z wbudowaną bezprzewodową ładowarką indukcyjną Qi. Zaczyna ona automatycznie ładować urządzenia kompatybilne z Qi w momencie umieszczenia ich na padzie ładującym. Podstawa ma również wbudowane oświetlenie LED, które w trakcie ładowania emituje przypominający zorzę blask.

Dźwięk jakości kina domowego

Designo Curve MX34VQ jest wyposażony w dwa 8-watowe głośniki, które odtwarzają dźwięk w jakości najwyższej klasy kina domowego dzięki technologii audio ASUS SonicMaster, opracowanej we współpracy z wiodącą w branży profesjonalnego nagłośnienia marką Harman Kardon. 

Technologia ASUS Eye Care

Designo Curve MX34VQ został poddany surowym testom wydajności i uzyskał certyfikat laboratorium TÜV Rheinland, jako urządzenie, które nie migocze i emituje niski poziom niebieskiego światła.

ASUS Eye Care zapewnia zalety technologii ASUS Blue Light Filter i ASUS Flicker-Free. ASUS Blue Light Filter chroni oczy użytkowników przed szkodliwym światłem niebieskim - oferuje wybór jednego z czterech filtrów niebieskiego światła, do których dostęp można uzyskać z poziomu menu wyświetlanego na ekranie (OSD). Technologia ASUS Flicker-Free natomiast pomaga redukować migotanie ekranu, zapewniając wygodne oglądanie obrazu.

Źródło: ASUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 124 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone