logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asustor AS4004T: dysk NAS dla twórców

  PR 02.12.2019, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Studio foto i wideo Lensvid.com postawiło na dyski sieciowe Asustor. Wybór padł na dysk NAS Asustor AS4004T.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asustor-as4004t%3A-dysk-nas-dla-tworcow,384948,artykul.html

Studio Lensvid do niedawna używało kilku wewnętrznych i zewnętrznych rozwiązań do składowania, zarządzania oraz pracy z rosnącą liczbą materiałów wideo i foto. Systemy te jednak dość często dochodziły do granic swoich możliwości już teraz, podczas pracy z materiałami 4K60. Firma rozpoczęła więc poszukiwanie nowych rozwiązań, gotowych na obecne i przyszłe standardy, jak materiały w rozdzielczości 6K. Jakim konkretnie wyzwaniom musiał sprostać nowy sprzęt?

Przede wszystkim dysk sieciowy miał zapewniać minimum 20 TB przestrzeni na dane wraz z pełną ochroną. Kolejnym, kluczowym parametrem była wydajność. NAS musiał rozwijać osiągi pozwalające na komfortową pracę z materiałami w jakości 4K60 przez minimum dwie osoby jednocześnie, znajdujące się w różnych lokalizacjach. Bardzo ważnymi czynnikami były także możliwość zdalnego dostępu do danych z dowolnego miejsca oraz wysoka kultura pracy. Sprzęt musiał być cichy w standardzie lub łatwy do wyciszenia.

Dysk NAS Asustor AS4004T jako narzędzie dla twórców

Studio Lensvid nie poszło na skróty i sprawdziło szereg dostępnych na rynku rozwiązań. Ostatecznie firma zaufała marce Asustor i zdecydowała się na dyski NAS AS4004T. Dlaczego właśnie na nie? Przede wszystkim okazały się wydajne - zgodnie z oczekiwaniami, dwóch twórców może pracować jednocześnie nad treściami wideo w jakości 4K. Ponadto same urządzenia są małe i łatwo je przenieść z dala od studia nagrań, by ograniczyć interferowanie ze sprzętem audio.

Kolejnymi zaletami okazały się się 3-letnia gwarancja, niski poziom generowanego hałasu, łatwość wykonywania kopii zapasowych i synchronizacji danych dzięki EZ Sync oraz przyjazny dla użytkowników interfejs. Dyski NAS Asustor AS4004T pozwalają także na łatwe rozszerzenie pojemności oraz funkcjonalności, dzięki kilkuset aplikacjom dostępnym w serwisie AppCentral. I to wszystko, jak podkreśla studio Lensvid, przy zachowaniu bardzo dobrego stosunku możliwości i jakości do ceny.

Potężne możliwości w dobrej cenie

Doświadczenia studio Lensvid to dobry przykład na to, że dyski NAS Asustor sprawdzają się w bardzo wymagających scenariuszach i czołowe lokaty zajmowane w rankingach, jak pierwsze i drugie miejsce w ostatnim teście magazynu PCMag, nie są tu przypadkowe. Zainteresowani modelem wykorzystywanym przez firmę Lensvid mogą go bez problemu kupić w polskich sklepach. Asustor AS4004T kosztuje ok. 1800-1900 zł.

Źródło: Lensvid.com

www.lensvid.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764