logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atak hakerski na stronę „Wsieci”: Komunikat wydawcy

  PR 21.02.2016, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

Strona internetowa tygodnika „wSieci” została w piątek wieczorem zaatakowana przez hakerów. By chronić dane na stronie i użytkowników strony podjęliśmy decyzję o jej czasowym wyłączeniu. Atak przypisała sobie (na Twitterze) hakerska  grupa Cyber Justice Team, nie ukrywając, że w ten sposób walczy z naszym tygodnikiem. To reakcja na szeroko komentowaną okładkę „wSieci” z 15 lutego, która nawiązuje do napaści dokonanych przez imigrantów  w Niemczech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atak-hakerski-na-strone-_wsieci_%3A-komunikat-wydawcy,27557,artykul.html

Atak DDoS, który rozpoczął się w piątek wieczorem polega na wysyłaniu na serwer ogromnej liczby zapytań, które go zawieszają. W ten sam sposób atakowano strony rządowe podczas protestów przeciw ACTA. Po zamknięciu strony pojawia się na niej komunikat – „404 not found”.
 
Okładka tygodnika poświęcona społecznym skutkom wielkiej fali imigracyjnej z Bliskiego Wschodu do Europy wzbudziła ogromne zainteresowanie na całym świecie. O ile lewicowe media skupiały się na krytyce, o tyle media konserwatywne i bardzo wielu internautów gratulowało redakcji odwagi poruszenia tematu przemilczanego przez niemal wszystkie media zachodnie. Do redakcji stale napływają wyrazy wsparcia.
 
- Redakcja tygodnika "wSieci" zapewnia, że żadne akty agresji nie wpłyną na linię redakcyjną pisma. Tygodnik "wSieci" nadal będzie podejmował ważne tematy dotycząca życia publicznego, w tym także sprawy objęte faktyczną cenzurą przez polityczną poprawność. Redakcja nie da się zastraszyć ani hakerom, ani współczesnym cenzorom - mówi redaktor naczelny tygodnika, Jacek Karnowski.
 
Wydawca tygodnika intensywnie pracuje nad rozwiązaniem problemu związanego z zablokowaniem strony wsieci.pl.  Tymczasowo treści dostępne są pod adresem www.tygodnikwsieci.pl. Sprawa ataku zostanie zgłoszona polskim organom ścigania.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764